"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

رحمان رضايي: خودم وضعيت خوبي دارم مسينا نه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
عضو تيم فوتبال مسيناي ايتاليا، گفت: در شرايط بدني بسيار خوبي قرار دارم اما دو شكست پياپي در سري A باعث شده كه از لحاظ رواني جو مثبتي بر تيم حاكم نباشد.
رحمان رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي وضعيت مسينا در ليگ ايتاليا و جايگاه اين تيم، ‌اظهار داشت: در اين دو هفته در برابر دو تيم قدرتمند فصل جاري كالچو قرار گرفتيم،‌ در بازي با يوونتوس بازي خوبي را انجام داديم ولي مقهور تجربه‌ي بازيكنان آنها شديم.
وي درباره‌ي ديدار تيمش در برابر لچه گفت: در اين فصل لچه بسيار قدرتمند شروع كرده و در رده‌ي دوم سري A قرار دارد آنها توانستند با بازي بسيار خوب خود در خط مياني و دفاع ما را تحت فشار قرار دهند كه نتيجه‌ي آن، شكست چهار بر يك برابر اين تيم بود اما بايد بگويم اختلاف سطح ميان اين دو تيم به هيچ عنوان سه گل نبوده است و اگر كمي شانس با ما يار بود مي‌توانستيم اين اختلاف را كم كنيم.
وي افزود: مسينا بسيار قدرتمند فصل را شروع كرد و حتي تا رده‌ي سوم نيز بالا آمده بوديم اما دو شكست پياپي باعث شده كه تا پله‌ي پنجم سقوط كنيم ولي با اين حال رتبه‌ پنجمي هم در ليگ سطح بالايي همچون كالچو، جايگاهي قابل اعتنا است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي هدف اصلي مسوولان و بازيكنان مسينا را حفظ اين تيم در رقابت‌هاي سري A عنوان كرد و ادامه داد: بازيكناني با توان بالا در اختيار داريم و به راحتي مي‌توانيم به هدف اصلي خود در اين فصل كه همانا ماندن در دسته‌ي اول است دست پيدا كنيم اما در فصل آتي اهداف ديگري را مسوولان باشگاه در نظر گرفته‌اند و آن صعود به رده‌هاي بالايي در ليگ است.
وي معتقد است: كسب يك پيروزي در ديدار آتي مي‌تواند وضعيت تيم را به وضعيت ايده‌آل چند هفته‌ي نخست مسابقات بازگرداند هر چند كه در اين هفته نيز با يكي ديگر از تيم‌هاي قدرتمند ايتاليا يعني لاتزيو در ورزشگاه المپيك رم ديدار خواهيم كرد. ولي تمام تلاش خود را براي كسب امتياز در اين ديدار انجام خواهيم داد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13587

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رحمان رضايي: خودم وضعيت خوبي دارم مسينا نه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016