"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت‌وگوي ايسنا با فلورين مه‌ير داور ديدار پرسپوليس - استقلال: تجربه جديد و خوبي بود

فلورين مه‌ير

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
داور داربي پنجاه و هفتم تهران، گفت: بازيكنان دو تيم پرسپوليس و استقلال در اين ديدار بازي بسيار جوانمردانه‌اي انجام دادند و از اين كه توانستم تجربه‌ي جديدي را در ايران كسب كنم بسيار خوشحال هستم.
فلورين مه‌ير در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: بازيكنان هر دو تيم زماني كه مرتكب خطايي مي‌شدند با مهرباني خاصي براي بلند كردن يار حريف از روي زمين به سوي او مي‌رفتند و در سراسر بازي، روح جوانمردي حاكم بود.
او درباره‌ي شايعات مطرح شده پيش از بازي مبني بر رفاقت سوبل و وي و در نتيجه تاثير آن در قضاوت بازي، گفت: من يك قاضي هستم و يك قاضي خوب تنها به فكر قضاوت صحيح است. شايعاتي كه در اينجا مطرح شده، خنده‌دار بود و كساني كه پيش از شروع اين ديدار چنين صحبت‌هايي را انجام داده‌اند، پس از پايان بازي فكر كنند كه به چه ميزان صحبت‌هاي آنان عاقلانه بوده است.
مه‌ير، افزود: من و سوبل هموطن هستيم اما هيچ داوري حيثيت خود را به خاطر هموطن بودن با يك نفر ديگر زير سوال نمي‌برد. من به همراه دو كمك خود سعي كرديم بهترين قضاوت را انجام دهيم و فكر كنم توانستيم قضاوت خوبي را از خود به نمايش بگذاريم چون چهره‌ي بازيكنان در پايان بازي و هنگامي كه براي دست دادن به پيش من آمده بودند از اين امر حكايت داشت.
وي در مورد ميزان آشنايي خود با فوتبال ايران، خاطر نشان كرد: پيش از آمدن به ايران با ماركوس مرك درباره‌ي اين بازي و جو ورزشگاه صحبت‌هايي كرده بودم و او به من گفته بود كه يكصد هزار تماشاگر براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه مي‌آيند اما زماني كه وارد چمن استاديوم شدم سكوهاي تقريبا خالي زيادي را مشاهده كردم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين داور سي و شش ساله‌ي آلماني درباره‌ي سوت زدن‌هاي مكرر خود در بازي روز گذشته نيز، به خبرنگار ايسنا، گفت: قبول دارم كه بازي پر سوتي را داشتم اما آيا شما از من توقع داريد وقتي خطايي اتفاق مي‌افتد من چشمانم را ببندم و بازي را ادامه دهم؟! خير اين قانون داوري فوتبال نيست.
مه‌ير در مورد صحنه‌ي مشكوك هند در محوطه‌ي جريمه‌ي استقلال، اظهار داشت: مطمئن هستم در آن صحنه توپ به دست بازيكن استقلال برخورد نكرد چون اگر به غير از آن بود بدون شك پنالتي اعلام مي‌كردم.
وي درباره‌ي تيم برتر ميدان روز گذشته معتقد است: در نيمه‌ي نخست بازي چندان خوبي را مشاهده نكرديم اما با شروع نيمه‌ي دوم استقلال در ده دقيقه‌ي اول بهتر بازي كرد ولي پس از آن دقيقه پرسپوليس توپ را در اختيار گرفت و برتري نسبي بر حريف خود داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13460

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوي ايسنا با فلورين مه‌ير داور ديدار پرسپوليس - استقلال: تجربه جديد و خوبي بود' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016