"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هشدار جانشين نيروي انتظامي تهران بزرگ در آستانه مسابقه فوتبال روز جمعه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس اجتماعي - شهري

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با تشريح اقدامات ناجا براي برگزاري هرچه بهتر مسابقه فوتبال «استقلال و پيروزي» در روز جمعه، به برخورد جدي نيروي انتظامي با افرادي كه اقدام به تخريب بيت‌المال مي‌كنند، اشاره كرد و گفت: اين افراد پس از شناسايي، شناسنامه‌دار شده و از ورود آنها به استاديوم و تماشاي مسابقات بعدي محروم مي‌شوند.

سردار ولي‌الله نانواكناري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد تمهيدات ناجا جهت حفظ آرامش بازي فوتبال ميان دو تيم «استقلال و پيروزي» در روز جمعه در استاديوم آزادي، با اشاره به اين كه بازي اين دو تيم با توجه به طرفداران فهيم و پرشور و با نشاط دو طرف، از حساسيت بالايي برخوردار است، اظهار داشت: براي حفظ آرامش و امنيت داخل ورزشگاه مأموران نيروي انتظامي مأموريت يافته‌اند تا در داخل استاديوم براي برقراري نظم و ارائه بازي جوانمردانه مستقر شوند.

وي اظهاراميدواري كرد كه با همدلي تماشاگران مربيان و بازيكنان بازي روز جمعه در كمال آرامش انجام شود.

به گفته سردار نانواكناري، نيروي انتظامي تمهيدات لازم را براي برقراري امنيت استاديوم در روز جمعه پيش‌بيني كرده است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه براي برقراري امنيت بيت‌المال و برخورد با متخلفان آسيب‌رسان به آن، نيروهاي انتظامي در مسير تردد تماشاگران در زمان ورود و خروج از استاديوم حضور خواهد داشت، تصريح كرد: اين نيروها در داخل اتوبوسها و ميني‌بوسهاي شركت واحد نيز مستقر خواهند بود.

وي با اشاره اينكه شمار تماشاگران بي‌توجه و آسيب‌رسان به بيت‌المال به تعداد انگشت شمار از تماشاگران درخواست كرد كه در صورت مشاهده هرگونه اقدام خرابكارانه‌اي از سوي افراد بي‌توجه همكاري لازم را با مأموران نيروي انتظامي انجام دهند.

به گفته سردار نانواكناري با آن دسته از تماشاگراني كه دست به تخريب اموال عمومي زده و به ديگران آسيب رسانند برخورد قانوني شده و به مقرهاي پليس هدايت مي‌شوند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره نحوه برخورد با اختلال‌گران نظم بازي از طريق پرتاب ترقه و مواد محترقه به ايسنا گفت: مأموران انتظامي در بين تماشاگران حضور داشته و دوربين‌هاي داخل استاديوم نيز از تماشاگران تصويربرداري مي‌كند.

به گفته سردار نانواكناري در صورت مشاهده اينگونه اقدامات، نيروي انتظامي ضمن برخورد جدي با متخلفان، آنها را به تشكيلات قضايي معرفي خواهد كرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با بيان اين كه متخلفان پس از معرفي به دستگاه قضايي با اين افراد، برخورد قانوني صورت مي‌گيرد، تصريح كرد: بازداشت، جريمه نقدي، دريافت خسارت‌هاي وارده از جمله احكام صادره براي متخلفين خواهد بود.

وي با اشاره به اين كه با شركت اتوبوسراني هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته است و نماينده شركت واحد نيز در استاديوم حضور خواهد داشت، يادآور شد: براي سرويس‌دهي به تماشاگران اقدامات لازم صورت گرفته و اتوبوس نيز به ميزان كافي در اختيار تماشاگران قرار خواهد گرفت.

سردار نانواكناري در پايان گفت: طبق روال گذشته خبرنگاران در جايگاه خاص مستقر مي‌شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13328

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار جانشين نيروي انتظامي تهران بزرگ در آستانه مسابقه فوتبال روز جمعه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016