"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تمرينات پرسپوليس و استقلال در آستانه دربي بزرگ، ايسنا

تمرين پرسپوليس در آستانه‌ي دربي پاييتخت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در آستانه‌ي ديدار پرسپوليس و استقلال، تمرينات امروز اين تيم در حالي آغاز شد كه بيشتر وقت نود دقيقه‌ي تمرين را كارهاي بدنسازي تشكيل مي‌داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيش از اين تمرين، راينر سوبل با بازيكنان در مورد نحوه‌ي تمرينات امروز جلسه‌ي تئوري داشت و با آنها در مورد برنامه‌ي تمريني امروز صحبت كرد. در ابتداي تمرينات بازيكنان به مدت ده دقيقه به دويدن و گرم كردن و تمرينات كششي پرداختند و سپس بازيكنان به دو دسته تقسيم شدند و بازيكنان اصلي زير نظر پرويز كماسي و بازيكنان ذخيره زير نظر حميد استيلي به عبور از موانع، استارت‌هاي انفجاري و ... پرداختند.
دروازه‌بان‌ها زير نظر وحيد قليچ به تمرينات اختصاصي مشغول شدند. در اين تمرينات آمادگي محمد محمدي بيش از همه جلب توجه مي‌كرد. راينر سوبل كه تا اين لحظه نظاره‌گر بود، وارد زمين شد؛ سپس بازيكنان در دو گروه متفاوت به پاس‌هاي تك ضرب و بغل پا تحت فشار بازيكنان حريف پرداختند. پس از اين تمرينات، بازيكنان به دو تيم تقسيم شدند و به بازي پرداختند كه بر اساس اين بازي درون تيمي، مي‌توان تركيب اصلي پرسپوليس برابر استقلال را چنين پيش بيني كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمد محمدي، مهدوي، علي انصاريان، يحيي گل محمدي، عارف محمدوند، ابراهيم اسدي، رضا جباري، عليرضا امامي فر، پژمان جمشيدي، كريم باقري و سهراب انتظاري.

** از نكات حاشيه‌ي اين تمرين حضور محمود كلاني و جعفر كاشاني در كنار پروين و خوردبين در تمرينات امروز بود.
** يك بازيكن جديد كروات كه در پست مياني بازي مي‌كند در تمرينات امروز پرسپوليس، نخستين جلسه‌ي تمريني خود را شروع كرد.
** حضور پر تعداد خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي خبري مختلف از ديگر نكات جالب توجه تمرين امروز بود.
** بر اساس تمرين امروز به نظر مي‌آيد سامبوجوچي، ايليا و رهبري‌فر در تركيب اصلي پرسپوليس براي بازي روز جمعه حضور نداشته باشند.
** تمامي بازيكنان پرسپوليس در اين تمرين حضور داشتند و جواد كاظميان و جوچي كه در تمرينات روز گذشته به علت مصدوميت حضور نداشتند به تمرين با ساير بازيكنان پرداختند.
---------------------------

اولين تمرين استقلال قبل از داربي پايتخت

عصر امروز اولين تمرين تيم استقلال پيش از رويارويي با تيم پيروزي در زمين مرغوبكار تهران با حضور 30 بازيكن برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تمرين كه به مدت 100 دقيقه طول كشيد، با گرم كردن بازيكنان و كارهاي كششي به مدت 15 دقيقه شروع شد.
در ادامه‌ي تمرين بازيكنان به مدت 25 دقيقه به بازي من تو من و كارهاي پرسينگ و سپس پاس‌هاي تك‌ضرب پرداختند.
در مرحله‌ي بعدي تمرين، بازيكنان به دو تيم آبي و سبز تقسيم شدند و به بازي تك‌ضرب و سانتر از جناحين به مدت 30 دقيقه پرداختند.
در آخرين مرحله‌ي تمرين بازيكنان به سانترهاي كوتاه از جناحين و ضربه به طرف دروازه پرداختند. بيشتر تمرين امروز به پرسينگ و فشار به بازيكن صاحب توپ اختصاص داشت و در حين تمرين نيز «محمود فكري» از ناحيه‌ي كمر و «رضا عنايتي» از ناحيه‌ي زانو دچار مصدوميت جزئي شدند و تمرين را ترك كردند.
از بازيكنان آماده‌ي تيم استقلال در تمرين امروز مي‌توان منصوريان، نيكبخت‌واحدي و شهبازيان نام برد.
ميثم بائو بازيكن جوان استقلال در كناره‌هاي زمين به صورت انفرادي و زير نظر دكتر بهرامي تمرين بدنسازي انجام مي‌داد.
گفتني است، از بازيكنان حاضر در تمرين 5 نفر از بازيكنان اميد استقلال بودند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13285

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمرينات پرسپوليس و استقلال در آستانه دربي بزرگ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016