"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

هاشميان: بهترين موقعيت را از دست دادم، شرق

امروز تيم بايرن مونيخ در هفته هشتم رقابت هاى بوندس ليگا در ورزشگاه المپيك مونيخ به ديدار شالكه مى رود. اما مهاجم ايرانى بايرن كه به گفته ماگات شانس حضور در تركيب اصلى اين تيم را داشت به دليل مصدوميت نمى تواند تيمش را همراهى كند. وحيد هاشميان اظهار داشت: مصدوميت از مچ پاى چپ و تورم اين ناحيه در بازى برابر قطر باعث شد يكى از بهترين موقعيت ها براى قرار گرفتن در تركيب بايرن مونيخ را از دست بدهم. پس از مصدوميت «پيزارو» اين بهترين موقعيت براى قرارگرفتن در تركيب اصلى بايرن بود كه آن را از دست دادم. وى گفت: درد شديدى از ناحيه مچ پا دارم و فكر كنم نتوانم براى مدتى ديگر، بازى كنم. وى درباره بازى با قطر و پيروزى بر اين تيم گفت: بازى را بسيار خوب شروع كرديم و توانستيم يك گل به ثمر برسانيم ولى پس از اين گل عقب نشينى كرديم و طبيعتاً اين عقب نشينى باعث گلزنى قطر شد. هاشميان ادامه داد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در نيمه دوم شانس هاى متعدد گلزنى داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم و بر روى يك حمله گل دوم را از حريف دريافت كرديم اما در اواخر بازى، بسيار خوب كار كرديم و موقعيت هاى متعدد گلزنى را به دست آورديم كه توانستيم سرانجام از آنها استفاده كرده و بازى را به سود خود به پايان برسانيم. وى درباره گلزنى خود در اين ديدار گفت: گل هاى فراوانى را تاكنون به ثمر رسانده ام اما زدن گل در برابر قطر باعث خوشحالى ملت ايران شد. گل زدن در اين بازى نسبت به گل هاى ديگر متفاوت بود اما بايد بگويم من تلاش تمام بازيكنان را به سرانجام رساندم و پست من ايجاب مى كند كه نتيجه زحمات ديگر بازيكنان را به ثمر برسانم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13188

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشميان: بهترين موقعيت را از دست دادم، شرق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016