"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

وحید هاشمیان: هنوز هم می گویم به خاطر مردم برگشتم، مهر


وحید هاشمیان در گفت و گوی اختصاصی با "مهر":
مطمئن بودم که پیروز می شویم / از حالا باید به فکر دیدار با تیم های بزرگتر بود
---------------------------------

وحید هاشمیان مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با دوگلی که چهارشنبه شب وارد دروازه تیم ملی قطر کرد، شانس ایران برای حضور در مرحله بعد رقابتهای مقدماتی جام جهانی را افزایش داد.
مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی "مهر" به قطر در مورد عملکردش در تیم ملی گفت : من همیشه گفته ام که شرایط بازی در تیم ملی و تیم باشگاهی فرق می کند. شما در باشگاه 30 بازی فرصت دارید تا گل بزنید اما تیم ملی متعلق به یک ملت است و نمی توان برای گلزنی 30 بازی صبر کرد. با این حال همانطور که قبلا هم گفته ام برای من در درجه اول مهم پیروزی تیم ملی است و بیشتراز هر چیز دوست دارم تیم کشورم موفق باشد. اما هیچ وقت از انجام وظیفه ام که همانا گل زدن است فرارنمی کنم.
وحید هاشمیان با تاکید بروجود روح همکاری بین بازیکنان تیم ملی افزود: یک اتفاق بزرگ زمانی روی می دهد که همه به یکدیگرکمک کنند. درفوتبال هم همین طور است. در مورد قطرما فکر می کردیم که این تیم برای ما مشکل درست کند. وقتی عقب کشیدیم این فرصت را به قطریها دادیم تا به گل برسند. اما من مطمئن بودم که پیروز این میدان خواهیم بود چرا که فوتبال ما از آنها برتر است و تصور نمی کنم قطردر فوتبال آسیا وزنه قابل قبولی باشد.

مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: بعد از زدن گل دوم تعویض های برانکو توانست نتیجه بازی را تغییر دهد که همین طورهم شد. با این حال فوتبال قطرنشان داد که مدرسه ایی عمل می کند و همه مسائل پایه فوتبال را رعایت می کند.
هاشمیان ادامه داد: این سخت ترین بازی تیم ملی در این مرحله بود و خوشحالم که توانستیم از این مرحله با موفقیت عبور کنیم. مرحله بعد حریفان قدرتمندتری پیش رو داریم و از حال باید به فکر رویارویی با تیم هایی مثل کره و ژاپن و عربستان باشیم.
وی در جواب این سوال که آیا پس از حل شدن مشکلات موجود از این پس تیم ملی را در مسابقات همراهی خواهید کرد گفت : نمی توانم در این مورد به شما توضیح بدهم. اما به عنوان یک ایرانی خوشحالم که توانستم سهمی در موفقیت تیم ملی و خوشحال کردن مردم کشورم داشته باشم. برای من به عنوان یک ایرانی سخت است که بگویم دیگر به تیم ملی نمی آیم. اما بازهم این را باید بگویم که به خاطر شخص خاصی به تیم ملی نیامده ام و تنها به خاطر مردم بوده است. چون من حاضرنبودم حرف زور بشنوم بعضی ها می گفتند عرق و تعصب ندارد اما من سکوت کردم و چیزی نگفتم و حالا هم فقط به خاطر مردم بازی می کنم.
مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در مورد جو دوستانه حاکم بر تیم ملی گفت : خوشحالم از اینکه در اردوی تیم ملی دوستان قدیمم را می بینم و دوستان جدیدی پیدا می کنم. تیم ملی نسبت به گذشته جوانتر شده و خوشبختانه جوانهای مودبی هم داریم که احترام بزرگترها را نگه می دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمیان ادامه داد: با وجود این جو دوستانه و صمیمی قطعا تیم ملی نتیجه خواهد گرفت. اگر تیمی این صفا و صمیمت را داشته باشد قطعا نتیجه خواهد گرفت و اگر نباشد مطمئن باشید به هیچ کجا نخواهد رسید.
وی در مورد موقعیتش در باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت: بازی کردن در تیم بایرن مونیخ برای من افتخار بزرگیست . برای رسیدن به ترکیب بایرن تلاش زیادی کرده ام و حالا به گونه ایی عمل می کنم که بازیکنانی مثل سانتاکروز و پیزارو در ترکیب و حتی لیست 18 نفره نیستند اما من یا بازی کرده ام یا در لیست بوده ام.
وحید هاشمیان درپایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با پیروزی در دیدارهای آینده به عنوان یکی از تیم های آسیایی در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13149

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وحید هاشمیان: هنوز هم می گویم به خاطر مردم برگشتم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016