"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مروري بر وضعيت گروه‌هاي هشت گانه‌ آسيا، ايران ـ قطر ؛ لبنان ـ كره‌ ديدارهاي حياتي دور پنجم ، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال

رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني فوتبال در منطقه‌ي آسيا فردا با چهارده ديدار در گروه‌هاي مختلف پيگيري مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مهم‌ترين ديدارهاي فردا، ايران در ورزشگاه الاتحاد دوحه ميهمان قطر است و در صورت پيروزي صعود خود را به دور نهايي انتخابي جام جهاني حتمي خواهد كرد.

در ديگر ديدار مهم فردا دو تيم كره‌ي جنوبي و لبنان كه با ده و نه امتياز در رده‌هاي اول و دوم گروه هفت قرار دارند در ديداري مهم در بيروت به مصاف هم مي‌روند و تيم پيروز به طور قطع به مرحله‌ي بعدي انتخابي صعود خواهند كرد.

**گروه نخست:

در ديگر ديدار گروه اول لائوس و اردن به مصاف هم مي‌روند و ايران در دوحه با قطر ديدار خواهد كرد، هم اكنون در اين گروه تيم‌هاي ايران، اردن و قطر شانس صعود به مرحله‌ي بعد مسابقات را دارند.

**گروه دوم:

در اين گروه ديداري حساس در پايتخت اردن انجام خواهد شد كه ازبكستان ده امتياز با عراق هشت امتياز ديدار خواهد كرد و پيروز اين ديدار حضورش در مرحله‌ي آتي قطعي به نظر مي‌رسد. در ديگر ديدار اين گروه تايوان و فلسطين به مصاف هم مي‌روند.

**گروه سوم:

درگروه C ژاپن با 12 امتياز صدرنشين است و در صورت كسب يك تساوي در برابر عمان با توجه به بازي ساده‌ي بعدي اين تيم، صعودش به دور بعد مسجل مي‌شود. در ديگر ديدار اين گروه سنگاپور و هند به مصاف هم مي‌روند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

**گروه چهارم

اين گروه در وضعيتي مشابه گروه سوم قرار دارد به طوري كه چين 12 امتياز با كويت 9 امتياز در شهر كويت مصاف خواهد كرد و هنگ كنگ به ديدار مالزي مي‌رود.

**گروه پنجم

كره شمالي و امارات كه مدعيان اصلي صعود از اين گروه هستند در ديدار فردا به ترتيب با يمن و تايلند رقابت خواهند داشت. در اين گروه كره شمالي با هشت امتياز در رده‌ي نخست و امارات با يك امتياز در رده‌ي دوم قرار گرفته است.

**گروه ششم

فردا در ديداري مهم سوريه در دمشق از بحرين ميزباني خواهد كرد. اين تيم در صورت پيروزي با كسب ده امتياز با بحرين از لحاظ امتياز مساوي خواهد شد. دو تيم نااميد اين گروه يعني تاجيكستان و قرقيزستان نيز به مصاف هم مي‌روند.

**گروه هفتم

در اين گروه لبنان و كره‌ي جنوبي دو مدعي اصلي صعود به مرحله‌ي آتي به مصاف هم مي‌روند و تيم پيروز صعودش به دور بعد مسجل خواهد شد. در ديگر ديدار مالديو و ويتنام برابر هم صف‌آرايي مي‌كنند.

**گروه هشتم

عربستان تنها تيمي كه صعودش به دور بعد قطعي شده امروز به مصاف اندونزي مي‌رود و سريلانكا و تركمنستان نيز پيش از اين به نتيجه‌ي دو بر دو رسيده بودند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13003

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مروري بر وضعيت گروه‌هاي هشت گانه‌ آسيا، ايران ـ قطر ؛ لبنان ـ كره‌ ديدارهاي حياتي دور پنجم ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016