"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: از تمام نيروهاي تهاجمي خود استفاده مي‌كنم، بازيكنان نسبت به شيطنت‌هاي احتمالي قطر توجيه‌اند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: در بازي با قطر از تمام بازيكنان تهاجمي خود استفاده مي‌كنيم و تنها به كسب سه امتياز اين ديدار مي‌انديشيم اما نبايد قدرت قطر را نيز دست كم بگيريم.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با بازيكنان صحبت كرده‌ايم و به آنها گفته‌ايم كه مغرور شدن و دست كم گرفتن هر حريفي براي ما مشكل ساز خواهد شد و بايد با تمام توان در اين ديدار حضور داشته باشيد.
وي درباره‌ي وضعيت بازيكنان تيم ملي كشورمان، گفت: در تمرينات روز گذشته به طور سبك به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختيم و بازيكنان توانسته‌اند در دو روز گذشته به فرم ايده‌آل و با نشاط پيش از بازي با آلمان دست پيدا كنند. بازيكنان من بسيار آماده هستند و توانايي كسب بهترين نتيجه را در بازي فردا شب دارند.
ايوانكوويچ در مورد تيم ملي قطر و ميزان آشنايي كادر فني نسبت به اين تيم، تصريح كرد: بازي قطر برابر سوريه را آناليز كرده‌ايم و بر اساس بازي دور رفت با آنها كه در تهران برگزار شد، آشنايي كافي نسبت به اين تيم داريم. قطر تيم خوبي است اما بازيكنان ما مي‌توانند در صورت نداشتن غرور به نتيجه‌ي لازم دست پيدا كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره شايعات روزهاي اخير مبني بر خريد داور توسط قطر و نفوذ اين كشور در كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: در بازي فردا تنها به فكر ارايه‌ي بازي خودمان هستيم و تيمي كه از نظر قدرت تيمي در شرايط خوبي باشد هيچ عامل بيروني نمي‌تواند در آن تاثير گذار باشد و بازيكنان را نسبت به اين مساله و شيطنت‌هاي احتمالي قطر به طور كامل توجيه كرده‌ايم.
ايوانكوويچ در پايان، خاطرنشان كرد: مي‌دانيم كه كسب سه امتياز ما را به هدف خود مي‌رساند و براي رسيدن به اين هدف از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13002

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: از تمام نيروهاي تهاجمي خود استفاده مي‌كنم، بازيكنان نسبت به شيطنت‌هاي احتمالي قطر توجيه‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016