"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سخنان هاشميان، مهدوي کيا، عزيزي، کعبي و ميرزاپور درباره ديدار فردا با قطر، مهر

وحید هاشمیان : می دانم که باید گل هم بزنم

هر چند یک مهاجم باید در خدمت تیم باشد اما این را هم می دانم که باید برای تیم ملی ایران گلزنی کنم.
وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان وعضو باشگاه بایرن مونیخ درگفت و گو با خبرنگار اعزامی " مهر" به قطر ضمن بیان این مطلب افزود: دردو دیداری که برای تیم ملی کشورم انجام داده ام تلاش کرده ام که مثمر ثمر باشم و اینکه دراین راه موفق بوده ام یا نه بستگی به نظر مردم و کادرفنی دارد.
هاشمیان درادامه با اشاره به برگزاری دیدارتیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آلمان و قطرتصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نباید تیم ها را با یک نگاه تجزیه و تحلیل کرد. دیدار با آلمان یک بازی دوستانه بود و نتیجه اش تاثیری در سرنوشت فوتبال ایران نداشت اما بازی با قطریکی از تعیین کننده ترین دیدارهاییست که تیم کشورمان در این چند سال پیش روداشته است.
مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه بایرن مونیخ درادامه خاطرنشان کرد: اگرما می خواهیم به رقابتهای جام جهانی صعود کنیم باید همه موانع موجود بر سر راهمان را برداریم و قطرهم یکی از این موانع است. هرچند که قبول دارم بازی سختی پیش رو داریم اما مطمئنم که می توانیم این تیم را درکشورش شکست دهیم.
وحید هاشمیان با ابراز امیدواری از اینکه بتواند دردیداربا قطر برای تیم ملی ایران گلزنی کند افزود: تمام تلاشم را خواهم کرد که در این دیدار برای تیم کشورم گلزنی کنم اما هدف اولم این است که در خدمت تیم باشم. با این حال می دانم که مردم ازمن انتظارگل زدن دارند و سعی می کنم به خواسته به حق آنها جامه عمل بپوشانم .
-------------------------------

مهدی مهدوی کیا: نباید اجازه بدهیم خاطرات تلخ هفت سال قبل تکرارشود

ما هفت سال پیش هم درصورت پیروزی مقابل قطر به رقابتهای جام جهانی راه پیدامی کردیم،اما درآن دیدارشکست خوردیم.
مهدی مهدوی کیا کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان دردیدار برابرآلمان درگفتگوبا خبرنگار اعزامی" مهر" به قطرضمن بیان این مطلب افزود: حالا هم درشرایطی مشابه هفت سال قبل قرارداریم، اما نباید اجازه بدهیم که آن خاطرات تلخ تکرارشود. قطر تیم خوبی دارد، اما ازهر لحاظ که بررسی کنید تیم ایران برتر است وباید این برتری را درزمین مسابقه هم نشان دهد.
وی ادامه داد: قطرهم فوتبال را مثل تمام کشورهای عربی دنبال می کند ودرصورتی که ما بتوانیم گل اول را درهمان دقایق ابتدایی وارد دروازه حریف کنیم، قطعا می توانیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
مهدوی کیا درمورد دیدارایران وآلمان نیز تصریح کرد: ما درنیمه اول فرصتهای زیادی را برای گلزنی ازدست دادیم وبرعکس آلمانها ازدوموقعیتی که بدست آوردند نهایت استفاده را بردند وبه پیروزی رسیدند.
هافبک ایرانی تیم فوتبال هامبورگ درجواب این سوال که چرا درهامبورگ به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است، گفت: این موضوع به شرایط بحرانی باشگاه برمی گردد. مربی تیم ما مجبوراست برای فرارازاین بحران مدام ترکیب تیمش را تغییر دهد، اما هنوزنتوانسته کاری ازپیش ببرد.
مهدی مهدوی کیا درپایان بابیان اینکه پس ازپایان رقابتهای جام ملتهای آسیا تاکنون فشاربدنی بسیارزیادی را تحمل کرده است، ابرازامیدواری کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با پیروزی برقطرعلاوه برهموارکردن راه صعود به مرحله بعدی رقابتهای مقدماتی جام جهانی، مردم فوتبالدوست کشورمان را نیزخوشحال کند.
---------------------------

خداداد عزیزی: از نظر فنی ازقطر برتریم / باید مراقب مشکلات حاشیه ای باشیم

فوتبال ما نسبت به فوتبال قطراز نظرفنی بسیار برتراست،اما عربهادر بوجود آوردن جنگهای روانی تبحردارند که باید مراقب این ترفند باشیم.
خداددادعزیزی هافبک با تجربه تیم ملی فوتبال کشورمان درگفتگوبا خبرنگاراعزامی" مهر" به قطرضمن بیان این مطلب تصریح کرد: بدون شک قطریها به این فکرهستند که ازامتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند ودراین راه قطعا مشکلاتی را از نظرداوری وسایرمسائل حاشیه ای برای فوتبال ما بوجود خواهند آورد.
عزیزی ادامه داد: خوشبختانه اکثر بازیکنان ما با این ترفند عربها آشنایی دارند وتلاش خواهند کرد که گرفتارحقه های کهنه آنها نشوند. با این حال کار سختی درقطرداریم وامیدواریم که بتوانیم با دست پربه ایران بازگردیم.
هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد حضورش دردیداربا آلمان گفت: درنیمه دو شرایط بازی کلا تغییرکرد وشرایط به گونه ای شد که هیچیک ازبازیکنان نتوانستند کارایی خودشان را داشته باشند. به همین خاطر من هم نتوانستم آنطور که می خواستم عمل کنم و ازعملکردم راضی نیستم.
خداداد ادامه داد: با این حال باید قبول کرد سطح فوتبال ایران وآلمان بسیاربایکدیگرتفاوت دارد وحتی اگرما بیست باردیگرهم با آلمانها بازی کنیم، احتمالا تنها دردو یا سه دیدار نتیجه می گیریم ودرسایربازیها نتیجه را به حریف واگذارمی کنیم. این را باید بپذیریم که سطح فوتبال آنها با ما تفاوت بسیاری دارد واگر می خواهیم این فاصله را نزدیک کنیم باید مثل کشورهای ژاپن وکره لیگ حرفه ای درهمه رده ها داشته باشیم وحرفه ای هم کارکنیم.
خداداد عزیزی درپایان ابرازامیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با شکست قطرخود را به مرحله بعدی رقابتهای مقدماتی جام جهانی نزدیک کند.
-------------------------------

حسین کعبی: تابع نظر مربیان هستم / شکست ایران کارقطر نیست

هرچند مسوولان و رسانه های قطر بسیارامیدوارند که تیم ملی فوتبال ایران را شکست دهند،اما مطمئن باشیدآنها نمی توانند به این مهم دست پیدا کنند.
حسین کعبی مدافع، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درگفتگوبا خبرنگاراعزامی" مهر" به قطرضمن بیان این مطلب افزود: چون من ازچند هفته پیش درقطر بوده ام می دانم که مردم ومسوولان این کشوراهمیت بسیارزیادی به دیداربا ایران داده اند وتلاش خواهند کرد که نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند.
کعبی ادامه داد: همین تیم السد که من درآن بازی می کنم شش بازیکن ملی پوش دارد که درطول روزهای حضورم درتمرینات این تیم مدام برایم رجزخوانی می کردند که ایران را حتما شکست خواهند داد. با این حال من تصورمی کنم تیم وفوتبال قطر درحد واندازه های فوتبال ایران نیست ونمی توانند به آسانی تیم ما را شکست دهند.
هافبک سابق تیم فولاد خوزستان با تاکید براین که باید مواظب شیطنتها وجنگهای روانی قطریها باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما نسبت به فوتبال این کشوروسبکهای حاشیه سازی آنها شناخت کامل دارند وبا رعایت همه جوانب به مصاف حریف خواهند رفت.
حسین کعبی درجواب این سوال که درصورت صلاحدید مربیان آیا می توانی درجناح چپ هم بازی کنی گفت: من درتیم السد به عنوان مدافع چپ وراست بازی می کنم واگر مربیان تیم ملی هم بخواهند حاضرم درجناح چپ بازی کنم.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ابراهیم میرزاپور: تیم ملی فوتبال قطر از اردن قویتر نیست

بازیکنان مااز نظر روحی و بدنی درشرایط بسیارخوبی قراردارند و بدون شک دردیدار برابر قطر با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
ابراهیم میرزاپور دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درگفتگوبا خبرنگاراعزامی" مهر" به قطر ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به بازی که درمقابل آلمان انجام دادیم، تصورمی کنم با انجام همان بازی بتوانیم قطررا شکست دهیم.
میرزاپورادامه داد: ما باید این بازی را به سود خود به پایان برسانیم. چرا که ازدست دادن امتیازدردیداربرابرقطربه معنای حذف ما ازرقابتهای مقدماتی جام جهانی است. ما باید این دیداررا با پیروزی به پایان برسانیم ومطمئن باشید که همه شرایط برای این پیروزی فراهم است.
وی درمورد ضعف خط دفاعی دریافت گلهایی مشابه گفت: وقتی یک تیم گل می خورد، نمی توان شخص خاصی را مقصر دانست. همانطور که گل زدن به اسم همه بازیکنان است گل خوردن هم همینطوراست. بنظرمن بازیکنان ما در خط دفاعی مشکلی ندارند، بلکه این سازمان دفاعی تیم ملی است که مشکل دارد.
ابراهیم میرزاپوردرپایان ابرازامیدواری کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند دردیدارفردا با شکست قطربه مرحله بعدی رقابتهای مقدماتی جام جهانی صعود کند.


در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12999

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنان هاشميان، مهدوي کيا، عزيزي، کعبي و ميرزاپور درباره ديدار فردا با قطر، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016