"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي: نقاط ضعف را تا بازي با قطر رفع مي‌كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: بازيكنان ايران توانستند بازي خوبي را از خود به ويژه در نيمه‌ي نخست برابر آلمان انجام دهند و اگر بازيكنان دقت بيشتري مي‌كردند، كمي شانس يار تيم ما بود و لمان به آن خوبي كار نمي‌كرد مي‌توانستيم به گل دست پيدا كنيم.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: گلي كه در نيمه‌ي نخست دريافت كرديم بر روي اشتباهات فردي بود اما موقعيت‌هاي را نيز از دست داديم ولي كل بازيكنان در نيمه‌ي اول كارنامه‌ي قابل قبولي از خود به جاي گذاشتند.
وي افزود: در نيمه‌ي دوم برانكو صلاح ديد كه از هر شش تعويض خود استفاده كند چون هم انرژي بازيكنان براي بازي روز چهارشنبه حفظ شود و هم بازيكنان جوان‌تر بتوانند از حضور در اين ديدار بهره‌ي لازم را ببرند و اين تعويض‌ها باعث شد كه نتوانيم همانند نيمه‌ي نخست بازي كنيم.
فركي به ضعف خط دفاعي اشاره كرد و افزود: حسن بازي‌هاي دوستانه به نمايان شدن مشكلات است و تا بازي با قطر با تمرينات اين اشتباهات را به حداقل خواهيم رساند اما بايد اين نكته را در نظر داشت كه مهاجمان آلمان توانايي بسيار بالايي به نسبت مهاجمان قطر دارند و اين اشتباهات در مقابل مهاجميني همچون كلوزه و برداريچ طبيعي بود.
وي با مقايسه تيم آلمان با اين تيم در جام جهاني 98، گفت: در آن سال، آلمان بازيكنان بزرگ و با ميانگين سني بالايي را داشت ولي تيم كنوني آلمان تيمي جوان و پرقدرت است ضمن اين كه تيم ملي كشورمان در فرانسه از بازيكناني تشكيل شده بود كه در دوران اوج بودند اما بازيكنان كنوني تيم ملي بازيكنان حرفه‌يي هستند.
مربي تيم ملي فوتبال كشورمان نقاط قوت آلمان را خطوط حمله و مياني اين تيم دانست و افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين دو خط آلمان از بازيكنان بسيار خوبي بهره مي‌برد و توانستند تقريبا بازي را كنترل كنند. اين تيم به دنبال كم كردن سرعت بازي بود اما تيم ما بر خلاف آلمان به دنبال سرعت دادن به بازي بود.
فركي ادامه داد: آلمان‌ها با ارايه‌ي يك بازي حرفه‌اي توانستند از چهار موقعيت خود دو گل را به ثمر برسانند اما ما با داشتن نه موقعيت گل نتوانستيم به گل دست پيدا كنيم.
وي به حضور پرشور تماشاگران در بازي روز شنبه اشاره كرد و گفت: تماشاگران خوب ما بار ديگر فرهنگ والاي ايراني را به اثبات رساندند و اين تنها توقعي است كه از تماشاگران فهيم ايران مي‌رود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12964

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي: نقاط ضعف را تا بازي با قطر رفع مي‌كنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016