"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نشان لياقت و شجاعت از سوي رييس جمهور به علي دايي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان كسب نشان لياقت و شجاعت از سوي رييس جمهور را بزرگ‌ترين افتخار در طول موفقيت‌هاي زندگي ورزشكاري‌اش مي‌داند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي دايي ورزشكار اهل خطه‌ي آذربايجان، كه بي‌ترديد در شرايط فعلي يكي از با تجربه‌ترين و پرافتخارترين فوتباليستهاي ايران نيز هست، به پاس كارنامه‌ي ارزشمندش در سطح تيم‌هاي باشگاهي و ملي فردا نشان لياقت خود را از دست سيد محمد خاتمي رييس جمهور دريافت مي‌كند.
دايي كه هم اكنون ركورد بيشترين گلزن فوتبال جهان را در سطح ملي در كارنامه‌ي ورزشي خود و ايران به ثبت رسانده است در آستانه‌ي كسب بزرگ‌ترين رويداد زندگي‌اش قرار دارد كه بي‌ترديد هر ورزشكاري در آرزوي رسيدن به آن است.
وي در اين رابطه به خبرنگار ايسنا گفت:« من از رييس جمهور و هيات وزيران تشكر مي‌كنم كه از اين نقطه نظر به من توجه داشته‌اند. اگرچه در دوران بازيگري‌ام در سطح تيم‌هاي باشگاهي و ملي به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافته‌ام اما اين كه بخواهم از دست رييس جمهور نشان لياقت كسب كنم، بزرگ‌ترين افتخار زندگيم خواهد بود.»

تجليل،‌ تقدير و تشكر از پيشكسوتان و افتخار آفرينان عرصه‌ي ملي از جمله مسايلي بوده كه همواره روي آن بحث و نقد زيادي انجام شده است و طبق آيين و سنت ما ايراني‌ها بايد قدر زحمت كشان جامعه را در همه‌ي اقشار دانست. كاپيتان تيم ملي كشورمان نيز معتقد است:« شايد براي قدرداني از يك فرد يا ورزشكار در اين سطح، يك سري شرايط خاص لازم باشد كه هيات دولت به انجام آن مبادرت مي‌ورزند اما خود ما ورزشي‌ها بايد قدر پيشكسوتان و زحمت كشان ورزش را بدانيم و به آنها احترام بگذاريم. اگر هر ارگان، سازمان و نهادي كه در ارتباط با اين قضايا است به وظايف خود عمل كند جاي هيچ گونه گله و شكايتي باقي نمي‌ماند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علي دايي در پايان در رابطه با ديدار تيم‌هاي ايران و آلمان و مقابله با تيم قطر مي‌گويد:« اين نتيجه مي‌توانست نوع ديگري نيز رقم بخورد. اگرچه تيم ملي آلمان عالي بازي كرد، اما بازيكنان ما نيز بسيار خوب ظاهر شدند و مي‌توانستند نيمه‌ي بهتري را بدون استرس در زمين مسابقه به نمايش بگذارند.
اما در رابطه با ديدار برابر قطر، ما از قابليت لازم براي شكست اين تيم برخورداريم و نتيجه‌ي بازي با آلمان نمي‌تواند در روند كارمان تاثير داشته باشيم. اميدوارم تيم ما نتيجه بگيرد و از روي نيمكت تنها براي بازيكنان دعا مي‌كنم.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12963

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشان لياقت و شجاعت از سوي رييس جمهور به علي دايي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016