"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-10-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فیفا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن سال جهان را اعلام کرد، مهدی نعمتی، خبرگزاری سینا

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ، سه شنبه شب اسامی 35 نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2004 میلادی جهان را اعلام کرد.
به گزارش بی بی سی، انتخاب 3 بازیکن برتر سال جاری میلادی در ماه اکتبر برگزار خواهد شد که نتیجه آن در نوامبر منتشر می شود.
انتخاب برترین بازیکن سال جهان روز 20 دسامبر در مراسم ویژه ای که در سالن اپرا زوریخ سوییس برگزار خواهد شد ، انجام خواهد شد.
از میان اسامی اعلام شده، رونالدینهو، وین رونی، زین الدین زیدان، پاول ندول، کریستیانو رونالدو ، الساندرو نستا و تیه ری هانری شانس بیشتری برای کسب این عنوان را دارند.
در این فهرست، برزیل با 6 بازیکن در صدر قرار دارد و انگلیس 5 بازیکن و فرانسه، ایتالیا و پرتغال با 3 بازیکن در رده های بعدی جای دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اسامی بازیکنان فوق به شرح زیر است :
آدریانو از برزیل ، روبرتو آیالا از آرژانتین، میشائیل بالاک از آلمان، میلان باروش از جمهوری چک، دیوید بکهام از انگلیس، جیان لوئیجی بوفون از ایتالیا، کافو از برزیل، کریستیانو رونالدو از پرتغال، دکو از پرتغال، دیدیر دروگبا از ساحل عاج، ساموئل اتو و از کامرون، لوییس فیگو از پرتغال، استیون جرارد از انگلیس، رایان گیگز از ولز، تیه ری هانری از فرانسه، زلاتان ابراهیموویچ از سوئد، اولیور کان از آلمان، کاکا از برزیل، فرانک لمپارد از انگلیس، هنریک لارسن از سوئد، پائولو مالدینی از ایتالیا، پاول ندود از جمهوری چک، الساندرو نستا از ایتالیا، مایکل اوون از انگلیس، رابرت پیرس از فرانسه، رائول از اسپانیا، روبرتو کارلوس از برزیل، رونالدینهو از برزیل، رونالدو از برزیل، وین رونی از انگلیس، اندری شوچنکو از اوکراین، رود فان نیستلروی از هلند، تئودورس زاگوراکیس از یونان و زین الدین زیدان از فرانسه

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12737

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فیفا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن سال جهان را اعلام کرد، مهدی نعمتی، خبرگزاری سینا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016