"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت وگوي ايسنا با مهدي مهدوي‌كيا: ديدار بـا آلمـان را بـايـد جـدي گـرفت، نبرد قطر تفـاوتي بـا اردن ندارد

مهدي مهدوي‌كيا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مهدي مهدوي‌كيا به اميد تجربه‌ي فصلي رويايي قراردادش را با هامبورگ تمديد كرد، او به نتايج گروه تاپ مولر در بوندس ليگا و راهيابي به ليگ قهرمانان فصل آينده ايمان داشت. اما با توجه به شروع نااميد كننده و باور نكردني هامبورگ اكنون بقا در بوندس ليگا يگانه آرزوي مهدوي‌كيا و يارانش به نظر مي‌رسد.
مهدي مهدوي‌كيا در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار فوتبال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي آينده‌ي هامبورگ و ديدارهاي تيم ملي ايران سخن گفت.

برزخ هامبورگ
« متاسفانه، فصل آنگونه كه مي‌خواستيم شروع نشد. هامبورگ تاكنون نتايج خوبي به دست نياورده است. اين بحران سران و مديران باشگاه را نيز نگران كرده است، اما با توجه به داشته‌هاي كنوني و شرايط نامناسب مالي، بوجود آمدن تغيير در نيمكت مربيگري و خريد بازيكنان جديد در ماه ژانويه با توجه به ورود سه بازيكن تازه وارد در تابستان دور از ذهن به نظر مي‌رسد. تنها بازيكنان تصميم دارند با انگيزه‌اي بيشتر و عملكردي بهتر اجازه ندهند هامبورگ پس از چهل سال سقوط كند.»

كيا مي‌ماند!
«به تازگي قراردادم را تمديد كرده‌ام. بنابراين جدا شدن از هامبورگ حتي با در نظر گرفتن اين شرايط بحراني دشوار است. ما مي‌خواهيم هامبورگ را نجات دهيم. من در اين تيم مي‌مانم.»

ديدار سرنوشت ساز برابر كايزرسلاترن
«فردا، در ورزشگاه بتزنبرگ در لاترن به ميدان مي رويم. همه‌ي امتيازها تا انتهاي فصل ارزش فراواني دارند. ما برابر كايزرسلاترن چهره‌ي هجومي نداريم و چيدماني تدافعي خواهيم داشت. هامبورگ تنها به گل نخوردن مي‌انديشد. يك امتياز هم در اين ديدار خارج از خانه راضي كننده است.»

ديدار هجدهم مهر ؛ آلمان ـ ايران
«آلمان با مربي جديد عالي كار مي‌كند. آنها در دو ديدار گذشته برابر اتريش و برزيل نمايش بسيار خوبي داشتند. ايران بي‌ترديد كار بسيار سختي را برابر اين تيم پيش رو دارد. بايد اين ديدار را جدي گرفت. در ضمن رويارويي با آلمان آزمون مناسبي پيش از ديدار برابر قطر است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نبرد با قطر براي جام جهاني
«ديدار با قطر با رقابت برابر اردن تفاوتي ندارد. به همان اندازه به پيروزي نياز داريم. فرقي ندارد چه كسي بازي مي‌كند و چه كساني دعوت شده‌اند همه براي پيروزي و جام جهاني بازي مي‌كنند.»

تمديد قرارداد برانكو ايوانكوويچ
«بازيكنان تيم ملي نمي‌توانند درباره‌ي تمديد قرارداد مربي‌اشان اظهارنظر كنند، اين وظيفه‌ي فدراسيون فوتبال است، اما من معتقدم، برانكو در اين مدت بسيار موفق بوده است. با نگاهي به گذشته درك كاميابي ايوانكوويچ در تيم ملي ايران آسان‌تر خواهد بود.»

وحيد هاشميان و بايرن مونيخ
سفر نكردن وحيد به اسراييل در رسانه‌هاي آلمان بازتاب فراواني داشت. مهدوي كيا در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت: «آنها مصدوميت را دليل ماندن او در مونيخ عنوان كرده بودند، اما به رابطه‌ي تاريك ايران و اسراييل و بويژه روبرو نشدن آرش ميراسماعيلي با حريف اسراييلي‌اش در المپيك آتن هم اشاره مي‌كردند. من خودم با وحيد صحبت كردم. او اكنون در شرايط خوبي به سر مي‌برد و در انتظار ديدار آينده بايرن در بوندس ليگاست.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12134

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت وگوي ايسنا با مهدي مهدوي‌كيا: ديدار بـا آلمـان را بـايـد جـدي گـرفت، نبرد قطر تفـاوتي بـا اردن ندارد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016