"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

وحيد هاشميان در گفتگو با ايپنا درباره عدم سفرش به اسرائيل: از ناحيه کمر مصدوم شدم

خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، طي مطلبي با اشاره به عدم حضور ورزشکاران ايراني در رقابت هاي ورزشي در مقابل ورزشکاران اسرائيلي در مقاطع مختلف، طي گفتگوي کوتاهي با وحيد هاشميان درباره عدم سفر او به تل آويو به خاطر ديدار بايرن مونيخ و مکابي تل آويو در چارچوب مسابقات جام باشگاه هاي اروپا، نوشت:

اين كه وحيد هاشميان هرگز تن به سفر سرزمين اشغالي نمي دهد بر كسي پوشيده نبود. اما باز هم عده اي عجولانه دست بر قلم بردند و مسايل مختلفي را عنوان كردند. تا به كي بايد به اين دوستان گفت كه تو را به خدا زود قضاوت نكنيد. وي اصلاً از اول هم قرار نبوده كه برود.
با وحيد هاشميان صحبت كرديم. قبل از هر چيز او از مصدوميتي كه گريبانش شده سخن مي گويد: "اميدوارم كه به بازي مقابل دورتموند برسم. مصدوميت دو مهاجم ديگر (پيزارو و سانتاكروز) براي بايرن مشكل ساز شده است. من متاسفانه از ناحيه كمر دچار مصدوميت شده ام. اين آسيب ديدگي در مسابقه اي كه بسيار سنگين هم بود نصيبم شد. بيلفد بازي خوب و محكمي را ارايه كرد. بايد چند روزي را استراحت كنم تا در صورت حضور مقابل دورتموند بازي خوبي را ارايه كنم."
بازي خوب وحيد در تيم ملي و صد البته ديدار حساس مقابل قطر تمام افكار فوتبال دوستان ايراني را به اين مهم معطوف كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان درباره بازي با اردن به ايپنا گفت: "بازي سختي بود. اما با تلاش بچه ها اين برد ممكن شد. نكته بارز اين ديدار اين بود كه ما هميشه در بازي هايي كه نياز به برد داشتيم و حساس بوده عصبي و نگران كار مي كرديم، اما اين بار تا آخر بازي با حوصله كار را دنبال كرديم. با ميدان داري و تلاش توانستيم نتيجه را به سود خود رقم بزنيم."
وحيد در مورد پست جديدش در بازي با اردن نيز گفت: "براي من برد تيم ملي مهم بود نه گل زدن خودم و با توجه به اين كه در پست اصلي ام بازي نمي كردم، اما تمام تلاش خود را به كار بستم تا تيم نتيجه بگيرد.
در اينجا از تمام مردم چه در ايران و چه در خارج از كشور كه در اين چند وقت به من لطف داشتند، تشكر مي كنم."
ملي پوش ارزنده كشورمان در پايان پيرامون حضورش در مسابقه با قطر گفت: "من هر وقت بتوانم و بدانم كه بايد به كشورم كمك كنم به خاطر اين مردم خوب، هيچ گاه دريغ نخواهم كرد."

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12003

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وحيد هاشميان در گفتگو با ايپنا درباره عدم سفرش به اسرائيل: از ناحيه کمر مصدوم شدم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016