"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت‌وگوي برانكو با روزنامه‌ كروات "وچرني ليست": بـه احتمـال 90 درصد در ايـران خواهم ماند، ايسنا

برانكو ايوانكوويچ

برگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكوويچ با اشاره به پيروزي تيم ملي فوتبال كشورمان بر تيم اردن گفت: طي 30 سال گذشته، موفق‌ترين مربي ايران بوده‌ام.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در مصاحبه‌اي با روزنامه‌ي كروات «وچرني ليست» (vecerni list) مسابقه با اردن را يكي از بهترين بازي‌هاي تيم ملي ايران توصيف كرد و اظهار داشت: در شرايطي كه 50 هزار هوادار تيم اردن بي‌وقفه و در كشورشان، تيم ملي‌شان را تشويق مي‌كردند و در جايگاه مخصوص استاديوم نيز خانواده‌ي پادشاه اردن حضور داشتند و همه چيز براي برپايي جشن پيروزي تيم اردن فراهم شده بود، انجام اين مسابقه كار ساده‌اي نبود.
روزنامه‌ي «وچرني ليست» مي‌افزايد: آري تمامي موارد فوق صحيح بودند و به واقع نيز چنين بود، اما چه كسي مي‌تواند اين پيروزي را پيش بيني نمايد؟ در واقع پيروزي ايران بر اردن، واقعه‌اي ناگوار براي اين كشور بود؛ ايران توانست در 15 دقيقه‌ي پاياني ديدارش با اردن همه چيز را به نفع خود تغيير دهد. چه كسي مي‌پنداشت كه در زمين اردن و در حضور 50 هزار تماشاگر اردني توپ آن هم دو بار ميهمان تور دروازه‌ي اردن شود.
اين روزنامه‌ي كروات مي‌افزايد: حال ايوانكوويچ در ايده‌آل‌ترين شرايط خود قرار دارد، آيا او در ايران باقي خواهد ماند؟
سرمربي تيم ملي كشورمان در پاسخ به اين سوال مي‌افزايد: نمي‌دانم؛ همه چيز به چند روز آينده بستگي دارد. من پيش از مسابقه با اردن با مسوولان ايراني رايزني‌هايي را داشتم و شرايطم را براي تمديد قرارداد با آنها اعلام كردم و آنها براي پاسخگويي به من چند روز فرصت خواستند تا بيشتر به اين قضيه فكر كنند.
برانكو ادامه مي‌دهد: طبيعي است كه اشكالاتي كه آنها مي‌توانند به من وارد كنند بسيار اندك است. اگر دقت نماييد مي‌بينيد كه تاكنون در 19 مسابقه‌اي كه تيم ايران با مربي‌گري من انجام داده است، 15 بازي با پيروزي همراه بوده، سه ديدار مساوي شده و تنها در يك مسابقه نتيجه واگذار شده است؛ تمام شواهد حاكي از آن است كه طي 30 سال گذشته من بهترين مربي تيم ايران بوده‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه‌ي گفت‌وگويش با اين روزنامه ي كروات مي‌گويد: چنانچه آنان درخواستي مبني بر ماندن من مطرح كنند و در پي آن خواسته‌هايم را نيز تامين نمايند، قطعا خواهم ماند. البته آنچه از من خواسته مي‌شد، كسب بهترين نتيجه در كوتاه‌ترين زمان بود كه اين روند بيش از اين پيش نمي‌رود.
ايوانكوويچ در ادامه مي‌افزايد: در حال حاضر من وظيفه‌ام را به نحو احسن انجام داده‌ام و اگر هم مشكلي باشد مربوط به مسوولان ايراني است و من علاوه بر پيشنهاد مربي‌گري بر ايران چند پيشنهاد ديگر را نيز در مقابلم دارم.
اين روزنامه در پايان مي‌افزايد: از برانكو مي‌خواهيم در پايان و جداي از بحث مالي‌اش درباره‌ي قرارداد تا سال 2006 ميلادي و آينده‌اش برايمان بگويد و او چنين ادامه مي‌دهد: شانس ادامه‌ي حضور من در تهران در حدود 90 درصد است و پيش از آن كه آنها پيشنهاد حضور من در ايران را بدهند، من پيشاپيش اين پيشنهاد را دريافت كرده‌ام.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11960

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوي برانكو با روزنامه‌ كروات "وچرني ليست": بـه احتمـال 90 درصد در ايـران خواهم ماند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016