"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آغاز چهارمين دوره‌ي ليگ برتر فوتبال: شكست قهرمان دوره گذشته در روز نخست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
چهارمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور از عصر امروز (دوشنبه) با برگزاري پنج ديدار در شهرهاي مختلف كشورآغاز شد كه طي آن تيمهاي فوتبال ابومسلم خراسان، برق شيراز از سد حريفان خود گذشتند.
به گزارش خبرنگار فوتبال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از ساعت 16:30 امروز و در نخستين هفته مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور، تيم فوتبال پاس، قهرمان دوره گذشته اين رقابت‌ها شكست خورد.
پاس در نخستين ديدار خود در جريان مسابقات ليگ برتر در ورزشگاه حافظيه به مصاف برق شيراز رفت و با نتيجه 2 بر يك مغلوب اين تيم شد.
گل‌هاي اين ديدار را ستار زارع در دقيقه‌ي (47) از روي نقطه پنالتي و محمدعلي اميري در دقيقه (64) براي برق شيراز به ثمر رساندند و تك گل پاس را نيز جواد نكونام در دقيقه (66) و با ضربه پنالتي به ثمر رساند.
اما در اصفهان نيز شگفتي ديگر خلق شد و بازيكنان جوان ابومسلم مشهد با ارايه‌ي يك بازي تماشايي ميزبان خود، ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب ساختند.
در اين ديدار شاگردان اكبر ميثاقيان توانستند با تك گل تيموريان كه در دقيقه بيستم بازي به ثمر رسيد، به پيروزي دست يابند.
در ديگر ديدار اين رقابت‌ها و در شهر رشت دو تيم پگاه گيلان و پيكان تهران به تساوي دست يافتند.
دو تيم در اين ديدار به ارايه‌ي يك بازي متعادل پرداختند و در پايان به نتيجه‌ي تساوي بدون گل رضايت دادند.
تيم تازه وارد و پرمهره صبا باطري نيز در نخستين ديدار خود برابر شموشك نوشهر متوقف شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، در اين ديدار تيم صبا باطري كه با تمامي نفرات خود از جمله علي دايي به ميدان آمده بود، در ابتدا با دو گل ستار همداني در دقايق 28 و 36 از حريف خود پيش افتاد، اما در نيمه‌ي دوم شموشك با در اختيار گرفتن ميانه ميدان و سانتر از جناحين توانست دو گل خورده را جبران كند تا اين ديدار با تساوي دو بر دو خاتمه پيدا كند.
لازم به ذكر است در جريان اين رقابت‌ها قرار بود دو تيم ملوان بندرانزلي و فجر شهيد سپاسي در انزلي به مصاف يكديگر بروند كه به دليل بارندگي اين ديدار به زمان ديگر موكول شد.
همچنين در ادامه اين رقابت‌ها دو تيم استقلال تهران و استقلال اهواز از ساعت 18:30 دقيقه در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر رفته‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11959

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز چهارمين دوره‌ي ليگ برتر فوتبال: شكست قهرمان دوره گذشته در روز نخست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016