"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تمرینات تیم فوتبال صبا باطری تحت الشعاع حضور کاپیتان تیم ملی، مهر

تمرینات تیم فوتبال صبا باطری که اولین حضور خود را در رقابت های لیگ برتر تجربه می کند عصر امروز در زمین صنایع دفاع برگزار شد .
به گزارش خبرنگار"مهر" تمرین عصر امروز تیم صبا باطری تحت الشعاع حضور علی دایی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان قرار داشت و از همین رو عکاسان و خبرنگاران بسیاری را به محل تمرینات این تیم کشانده بود . در این تمرین دایی که امید اول گلزنی تیم صبا باطری در خط حمله بشمار می رود بسیار آماده و سرحال نشان داد و از نظر روحی نیز تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان هم تیمی اش داشت .


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صبا باطری در اولین هفته مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای نوشهر میهمان تیم شموشک خواهد بود و از همین رو این تیم صبح فردا عازم نوشهر خواهد شد تا پس از یک جلسه تمرین در این شهر خود را مهیای دیدار با شموشک نماید . در تیم صبا باطری که امسال به رقابت های لیگ برتر صعود کرده است علاوه بر علی دایی بازیکنان سر شناس دیگری نظیر هادی طباطبائی ، محمد نوازی ، ستار همدانی ، سهراب بختیاری زاده و .. حضور دارند که مربیگری این تیم را پرویز مظلومی بر عهده دارد .
باشگاه صبا باطری امسال با سرمایه گذاری وسیع و جذب بازیکنان سرشناس امیدواراست تا در رقابت های لیگ به نتایج مطلوبی دست یابد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11913

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمرینات تیم فوتبال صبا باطری تحت الشعاع حضور کاپیتان تیم ملی، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016