"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت‌وگوي اختصاصي ايسنا با دبير كل اتحاديه فوتبال آلمان: آلمان با نفرات اصلي خود به ايران مي‌آيد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس ورزشي - فوتبال
دبير كل اتحاديه‌ي فوتبال آلمان گفت: با توجه به اهميت بازي با ايران، تيم آلمان با تمامي بازيكنان خود به ايران مي‌آيد.
«گرهاد هرسوك» در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تبريز با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اين كه يورگن كلينزمن به تازگي هدايت تيم ملي آلمان را بر عهده گرفته است و تنها دو بازي با تيم‌هاي برزيل و اتريش را هدايت كرده است به اين خاطر بازي با ايران براي ارزيابي بازيكنان تيم بسيار مهم است و تيم آلمان با نفرات اصلي خود به ايران مي‌آيد.
وي ادامه داد: فرانس بكن باوئر نيز براي ديدن اين مسابقه به ايران خواهد آمد.
هرسوك تصريح كرد: تيم آلمان پس از برگزاري مسابقه با ايران به ترتيب با تيم‌هاي كامرون، ژاپن، كره‌ي جنوبي و آرژانتين ديدارهايي را برگزار خواهد كرد.
وي در ادامه در مورد تيم ملي ايران گفت: ما بسيار خوشحال خواهيم شد كه تيم ايران به جام جهاني راه يابد، همچنان كه در مسابقه با تيم اردن يك بازي بسيار حساب شده و بسيار عالي را از تيم ايران ديديم كه اين مي‌تواند زمينه‌اي براي ورود ايران به جام جهاني باشد.
دبير كل اتحاديه‌ي فوتبال آلمان در مورد بازيكنان ايران گفت: تعداد فوتباليست‌هاي ايراني در اروپا بسيار كم است و بايد بازيكنان زيادي به اروپا بيايند تا باعث پيشرفت فوتبال ايران شوند، به طوريكه حضور علي دايي كه در تيم‌هاي اروپايي نيز بازي كرده چقدر براي ايران مثمرثمر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هرسوك در مورد عملكرد بازيكنان ايراني در بوندس ليگا گفت: وحيد هاشميان بعد از يك فصل بازي بسيار عالي به بهترين تيم كشور آلمان پيوست و اين نشان دهنده‌ي استعداد بسيار خوب بازيكنان ايران است.
وي در ادامه در رابطه با مربي تيم آلمان گفت: كلينزمن از بزرگ‌ترين بازيكنان آلمان بود و اميدوارم او مربي بزرگي نيز براي آلمان باشد و بتواند تيم را در جام جهاني به مقام قهرماني برساند.
هرسوك در خاتمه در رابطه با علل ضعف تيم آلمان در سال‌هاي اخير گفت: يكي از بزرگ‌ترين ضعف‌هاي فدراسيون آلمان اين است كه به جوانان و اميدها به طور ريشه‌اي بها نداده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11851

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوي اختصاصي ايسنا با دبير كل اتحاديه فوتبال آلمان: آلمان با نفرات اصلي خود به ايران مي‌آيد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016