"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علي دايي: نشـان داديم كه بهتـرين تيم آسيا هستيم ؛ اتفـاقي بودن بـاخت در تهران ثابت شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
كاپيتان تيم ملي ايران گفت: بازي برابر اردن نشان داد كه تيم ملي ايران برترين تيم آسيا است.
علي دايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: تيم اردن به هيچ عنوان در حد و اندازه‌ي تيم ملي ايران نبود و اگر تيم ما كمي خوش شانس بود به راحتي مي‌توانستيم گل‌هاي زيادي را وارد دروازه‌ي اين تيم كنيم.
وي افزود: بازيكنان ايران از همان ابتدا به نيت پيروزي به زمين رفتند و بازي بسيار عالي را به نمايش گذاشتند و توانستند فشار زيادي را به تيم اردن وارد كنند به طوري كه آنها حتي نتوانستند يك شانس بر روي دروازه‌ي ايران ايجاد كنند.
دايي عملكرد بازيكنان ايران در اين ديدار را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: بازيكنان ما به طور كامل با يكديگر هماهنگ بودند، آنها براي پيروزي در اين ديدار زحمات زيادي را متحمل شدند و تمرينات سختي را پشت سر گذاشتند و با پيروزي بر اردن مزد زحمات خود را گرفتند.
كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه خاطرنشان كرد: پيروزي ايران بر اردن ثابت كرد كه باخت تيم ملي در تهران تنها يك حادثه و اتفاق بوده است زيرا اين تيم به هيچ عنوان در حد و اندازه‌ي تيم ملي ايران نيست و در تهران نيز آنها با خوش شانسي توانستند ايران را شكست دهند.
علي دايي در پايان بر اهميت پيروزي برابر قطر براي راهيابي به مرحله‌ي بعدي تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11822

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي دايي: نشـان داديم كه بهتـرين تيم آسيا هستيم ؛ اتفـاقي بودن بـاخت در تهران ثابت شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016