"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهرعليزاده رييس سازمان تربيت بدني: مشكلي براي تمديد قرارداد برانكو وجود ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
رييس سازمان تربيت بدني با تبريك پيروزي ملي‌پوشان تيم فوتبال كشورمان به مردم ايران گفت: صميمانه از اين كه اين موفقيت، شيريني و حلاوت پيروزي‌هاي به دست آمده در المپيك آتن را بر مذاق مردم ايران ماندگار كرد، خوشحال هستم.
مهندس محسن مهرعليزاده پس از پيروزي تيم ملي فوتبال كشورمان برابر اردن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: بازيكنان ايران در اين ديدار بازي بسيار خوبي را انجام دادند، آن‌ها با تكنيك و غيرت بسيار بالا و ارايه‌ي يك بازي منسجم كه در مقايسه با تيم اردن از سطح بسيار بالاتري برخوردار بود، توانستند حريف خود را شكست دهند.
رييس سازمان تربيت بدني در ادامه با اشاره به هماهنگي كامل بازيكنان تيم ملي ايران، افزود: تركيب تيم به طور كامل خوب و هماهنگ بود و هدايت بازيكنان از طرف كاپيتان در داخل زمين و كادر فني بسيار عالي بود و تعويض‌هاي خوبي نيز انجام پذيرفت. در مجموع تمامي اين مسايل به همراه توانايي جسمي و تكنيكي تيم كه از ايران در اين مسابقه يك تيم كامل ساخته بود، دست به دست هم داد تا تيم ملي كشورمان بتواند اين موفقيت را كسب كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهرعليزاده در خصوص وضعيت برانكو ايوانكوويچ و ادامه فعاليت وي در تيم ملي نيز خاطرنشان كرد: اين مسايل به طور معمول در فدراسيون فوتبال مورد بررسي قرار مي‌گيرد، اما در جلسه‌اي كه پس از بازي به مناسبت موفقيت تيم ملي كشورمان برگزار شد، دادكان رضايت كامل خود را از عملكرد برانكو ابراز كرد.
رييس سازمان تربيت بدني افزود: شخصا نيز معتقدم برانكو فردي با شخصيت، فني و مطلع به كار خود است. وي در اين مدت توانسته است با اعضاي تيم ملي رابطه‌اي عاطفي و مديريتي خوبي برقرار كند، برانكو موقعيت تيم ايران را شناخته است و مي‌داند كه ايران برترين تيم آسيا است و علاقه‌مند است در تيم ملي ايران به فعاليت بپردازد و دليلي ندارد تا دو طرف مشكلي براي تمديد قرار داد داشته باشند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11805

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده رييس سازمان تربيت بدني: مشكلي براي تمديد قرارداد برانكو وجود ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016