"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: جو امان براي بازيكنان عادي است، نصرتي به بازي خواهد رسيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان وضعيت تيم را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: هيچ بازيكن مصدومي نداريم و به احتمال زياد محمد نصرتي مي‌تواند از ابتدا در تركيب اصلي قرار گيرد، اما تا ساعتي قبل از شروع ديدار با پزشك تيم مشورت خواهم كرد.
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با سيستم پيشين به مقابله با اردن خواهيم رفت و هاشميان، عزيزي و كريمي، دايي را در نوك حمله حمايت خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، افزود: تمام بازيكنان با شرايط و جو عادي امان آشنا شده‌اند و تيم در بهترين شرايط روحي قرار دارد.
ايوانكوويچ خاطرنشان كرد: در ديدار با اردن بهترين بازي خود را انجام خواهيم داد و با پيروزي برابر اين تيم به ديدارهاي بعدي فكر مي‌كنيم.
وي درباره‌ي استفاده از داوران چيني براي اين ديدار، گفت: هيچ ذهنيت منفي نسبت به اين داوران نداريم و بازي كه ما با چين در جام ملت‌ها انجام داديم و حاشيه‌هاي آن ديدار كوچك‌ترين ارتباطي با اين داوران ندارد و تنها به بازي خود و انجام بهتر وظايف به بهترين شكل فكر خواهيم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11772

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: جو امان براي بازيكنان عادي است، نصرتي به بازي خواهد رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016