"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا: ايران ـ اردن، بازي مرگ و زندگي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا در تحليلي پيش از از بازي دو تيم ايران و اردن، اين ديدار را بازي مرگ و زندگي براي ايران دانسته است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تحليل آمده است: ايران قهرمان غرب آسيا، به دنبال راهي براي زنده نگاه داشتن اميدهاي خود براي رسيدن به مرحله‌ي بعدي رقابت‌هاي جام جهاني 2006 آلمان است و اين ديدار، بازي مرگ و زندگي براي اين تيم است.
شرايط تيم ايران براي صعود با شكست در ديدار رفت برابر اردن پيچيده شد و اين تيم براي اميدوار ماندن به صعود به دوره‌ي بعدي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني، تنها به پيروزي احتياج دارد.
در ادامه‌ي اين گزارش آمده است: فشار بر ايوانكوويچ و تيمش زماني افزايش پيدا مي‌كند كه آنها به نتايج به دست آمده‌ي دو تيم نگاهي مي‌اندازند. نتايجي كه از سه پيروزي اردن در برابر ايران در پنج بازي انجام شده حكايت دارد.
سايت AFC به گفت‌و‌گو با برانكو ايوانكوويچ پرداخته است كه سرمربي تيم ملي كشورمان اعلام كرده كه تنها به پيروزي فكر مي‌كند، چون اين ديدار، حكم مرگ و زندگي را دارد.
ايوانكوويچ درباره‌ي پيكار با اردن گفت: «بايد اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم، چون اين، تنها راهي است كه ما براي ادامه دادن پيش رو داريم و نتيجه‌اي غير از پيروزي وضعيت تيم را بسيار مشكل و پيچيده خواهد كرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي وضعيت آمادگي بازيكنان تيم ملي را بسيار خوب دانست:« تيم ما بسيار خوب آماده شده و بازيكنان پس از كسب مقام سومي در جام ملت‌هاي آسيا و قهرماني در مسابقات غرب آسيا، در بهترين شرايط قرار دارند. شرايط حال حاضر با شرايطي كه در بازي رفت وجود داشته كاملا متفاوت است و به خوبي مي‌دانم كه ما با تيم خوب و سازماندهي شده‌اي رو به رو هستيم. اين مساله را بارها به بازيكنان گوشزد كرده‌ام و به آنها گفته‌ام كه اردن را به هيچ وجه دست كم نگيرند.»
عبدالله ابو زما، كاپيتان تيم ملي اردن نيز در گفت‌وگو با سايت AFC، مسابقه‌ي ايران و اردن را ديداري بسيار مشكل ارزيابي كرد و گفت:« اين ديدار بسيار مشكل است و ما بايد تنها به فكر اداره كردن بازي باشيم. چون اين روش ما را به دوره‌ي بعدي خواهد رساند.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11771

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا: ايران ـ اردن، بازي مرگ و زندگي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016