"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مرتضی محصص کارشناس فوتبال: دفاع سه نفره برابر اردن خطرناک است، مهر

تنها نقطه متمایز کننده فوتبال ایران از فوتبال کشورهای عربی ، تکنیک و خلاقیت های فردی بازیکنان ماست و در بازی با اردن با تکیه بر همین ویژگی های فردی می توانیم تیم پیروز میدان باشیم .
مرتضی محصص کارشناس و مدرس فوتبال با بیان این مطلب به خبرنگار"مهر" افزود : تیم ملی درحال حاضربا برخورداری از بازیکنانی نظیر کعبی ، خداداد ، کریمی ، هاشمیان ، نیکبخت و... به لحاظ تکنیکی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و با اتخاذ یک سیستم بازی مناسب می تواند تیم اردن را در دقایق بیشتری از بازی تحت فشار قرار دهد .
محصص با اشاره به خط دفاعی تیم ملی اظهار داشت : دراین بازی مدافعین تیم ملی وظیفه دشواری را برعهده دارند چرا که تیم ما نباید در این دیدار گلی را دریافت کند . البته دفاع تیم ملی به بازیکنانی که در این پست بازی می کنند محدود نمی شود بلکه هر 11 بازیکن ما باید در کارهای دفاعی شرکت داشته باشند . در این میان آنچه اهمیت دارد این است که مدافعین ما بدانند باید از کجا دفاع را آغاز کنند . اگر ما با شیوه هجومی بازی می کنیم باید مدافعین ما بلافاصله پس از اینکه توپ را از دست می دهند با ایجاد تاخیر و کشاندن توپ به کناره های زمین فرصت ضد حمله را از حریف بگیرند . به اعتقاد من دفاع سه نفره مقابل اردن بسیار خطرناک است و بهتر است برای این بازی از چهار مدافع و یک هافبک دفاعی مقابل این خط استفاده کنیم .
مدرس بین المللی فوتبال با تاکید بر اینکه در امان ما تنها نیاز به پیروزی داریم و بر همین اساس باید شیوه های تهاجمی گوناگونی را بکار بگیریم تصریح کرد : خوشبختانه درحال حاضر تیم ملی از بازیکنانی با ویژگی های مختلف برخوردار است و از روی زمین و هوا می تواند دروازه اردن را تحت حملات خود قرار دهد که دراین میان بازیکنان تکنیکی ما نقش بسیار تعیین کننده ای خواهند داشت همانطور که در بازیهای جام ملت های آسیا همین بازیکنان بودند که در پیروزی های تیم ملی نقس اساسی داشتند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محصص درباره استفاده از توانایی های خداداد عزیزی در این دیدار تاکید کرد : خداداد ویژگی های تهاجمی بسیاری دارد و مهمتر از همه اینکه او یک بازیکن چند پسته است که به لحاظ سرعت ، بازی تک ضرب ، دید گلزنی و هوش گلزنی از شرایط منحصربفردی برخوردار است و باید در بازی با اردن با اتخاذ یک سیستم مناسب آزادی عمل بیشتری به بازیکنان تکنیکی نظیر خداداد یا علی کریمی داد تا نظم دفاع تیمی حریف را بهم بزنند و شرایط گلزنی را فراهم کنند .
وی در پایان با بیان اینکه تیم ملی در بازی با آ. اس رم نقاط قوت و ضعف خود را شناخته است یادآور شد : به اعتقاد من هر زمان تیم ملی تحت فشار قرار داشته بازیهای خوبی را ارائه کرده و نمونه آنهم بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی در جام ملتهای آسیا بود . در این مقطع حساس هم اگر تیم ملی از انسجام لازم برخوردار باشد و مشکل حاشیه ای نداشته باشد شکست اردن با تمام دشواری هایش دور از دسترس نخواهد بود .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11596

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرتضی محصص کارشناس فوتبال: دفاع سه نفره برابر اردن خطرناک است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016