"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفت و گويي كه تكذيب شد، برانكو: تحميل در كار نبوده است، ايپنا

برانكو ايوانكوويچ، سرمربي تيم ملي مصاحبه خود با يكي از خبرگزاري ها را در خصوص "تحميل خداداد عزيزي به وي براي دعوت به تيم ملي " را تكذيب كرد.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) برانكو در گفت و گوهاي متعدد با رسانه هاي ورزشي با ابراز تعجب از درج چنين مطلبي از زبان وي آن را تكذيب كرد و تاكيد كرده است كه "چنين حرفي نزده و جمله اي در خصوص تحميل خداداد عزيزي به وي" در گفت و گو با هيچ رسانه اي نگفته است.
برانكو در گفت و گو با روزنامه ايران ورزشي مي گويد: "من از همين جا تكذيب مي كنم چون اصلا اين طوري نبوده است، دعوت خداداد عزيزي به تيم ملي نظر شخصي خودم بوده و هيچ كس دخالتي در آن نداشته است. خودم ارزيابي كردم و ديدم او در حال حاضر به ديد تيم ملي مي خورد."
برانکو در گفت و گو با روزنامه نود گفته است : " مطمئن باشيد من چنين حرفی نزده ام و دعوت عزيزی به اين دليل بود که احساس کردم در مقطع کنونی می تواند به تيم ملی کمک کند . گواه اين ادعا هم علاقه و اشتياق تمام مردم برای حضور در تيم ملی است . پس ما هم او را دعوت کرديم."


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانکو در گفت و گو با روزنامه ورزشی جهان فوتبال نيز می گويد : " مگر چه ايرادی دارد که يك روز هم من اشتباه کنم . البته برخی از روزنامه ها مطالبی درج کردند مبنی بر اين که فدراسيون , خدادداد عزيزی را به من تحميل کرده اند . در حالی که به هیچ وجه اين طور نيست."
سرمربي تيم ملي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ايپنا در مورد كيفيت دعوت خداداد عزيزي تاكيد كرد: " احساس كردم كه خداداد مي تواند به تيم ملي در برابر اردن كمك كند، در اين مقطع او را دعوت كردم. من ديگر كاري به گذشته ندارم."
گفتني است ، گفت و گوی تکذيب شده برانکو با يکی از خبرگزاري ها در خصوص تحميل خدادداد عزیزی به وی برای حضور در تيم ملی بازتاب منفي در ميان اهالي فوتبال داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11540

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گويي كه تكذيب شد، برانكو: تحميل در كار نبوده است، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016