"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-09-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نخستين تمرين تيم ملي: درخشش كريمي، عزيزي و ميرزاپور، برانكو: با دعوت از خداداد اشتباهم را جبران كردم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ايران پس از بازگشت از ايتاليا روز گذشته در محل كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تمرين كه حدود يك ساعت و چهل‌وپنج دقيقه به طول انجاميد، ابتدا بازيكنان با حركت كششي حركت خود را شروع كرده و پس از آن بازيكنان به دو تيم تقسيم شده و بازي درون تيمي را انجام دادند كه آمادگي بالاي خداداد عزيزي، علي كريمي و ابراهيم ميرزاپور بيش از همه مورد توجه قرار گرفت.
نكته‌ي جالب توجه در تمرين روز گذشته روحيه‌ي بسيار بالاي بازيكنان و مربيان تيم بود كه تمامي بازيكنان از پيروزي برابر اردن سخن مي‌گفتند.
در اين تمرين تمام بازيكنان تيم ملي به جز وحيد هاشميان، مهدي مهدوي‌كيا و رحمان رضايي حضور داشتند.
به گفته‌ي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، وحيد هاشميان و رضايي جمعه يا شنبه‌ي هفته‌ي آتي به جمع ملي‌پوشان اضافه مي‌شوند.
در تمرين ديروز «ناجي بداوي» به دليل مصدوميت به طور انفرادي تمرين مي‌كرد. اما بنا بر گفته‌ي پزشك تيم ملي اين بازيكن در صورت صلاحديد مربيان مي‌تواند در بازي با اردن حضور يابد.

* برانكو ايوانكوويچ گفت: بازي با رم توانست انتظاراتي را كه ما از يك ديدار تداركاتي داشتيم، برآورده سازد و اين بازي نقاط ابهام برانگيز را براي ما آشنا كند.
به گزارش ايسنا، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در نخستين تمرين پس از بازگشت از ايتاليا، به خبرنگاران گفت: ديدار با اين تيم مطرح ايتاليايي توانست فرصت ديدار بازيكنانمان را با بازيكنان مطرح جهان فراهم كند؛ اين ديدار نقاط قوت و ضعف را براي ما روشن ساخت. اينچنين ديدارهايي باعث با تجربه شدن بازيكنان مي‌شود.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ درباره‌ي دعوت از خداداد عزيزي به تيم ملي، ‌اظهار كرد: احساس كردم، حضور وي مي‌تواند براي بازي با اردن مفيد باشد و به همين دليل از وي دعوت شد. عدم دعوت از خداداد در گذشته اشتباه من بوده است و هم اكنون با دعوت از او اشتباهم را جبران كرده‌ام.»

* يحيي گل محمدي بازيكن فصل گذشته‌ي تيم فوتبال پرسپوليس يك فصل ديگر در اين تيم بازي خواهد كرد.
گل محمدي بازيكن تيم ملي در جريان تمرين ديروز به خبرنگار ايسنا گفت: قرارداد من با پرسپوليس به پايان نرسيده و با اين تيم تا يك سال ديگر قرارداد دارم. با توجه به پايان مهلت نقل و انتقالات در اين تيم يك سال ديگر حضور خواهم داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11539

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نخستين تمرين تيم ملي: درخشش كريمي، عزيزي و ميرزاپور، برانكو: با دعوت از خداداد اشتباهم را جبران كردم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016