"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مرتضي محصص، كارشناس فوتبال: ديدار با رم منطقي نبود، عزيزي و هاشميان ضعف‌هاي تكنيكي تيم ملي را برطرف مي‌كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مرتضي محصص معتقد است؛ بازي برابر رم نتوانست نيازهاي فوتبال ايران را با توجه به فاصله‌ي باقيمانده تا ديدار برابر اردن تامين كند.
كارشناس فوتبال و مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به قدرت رم گفت: رم يكي از پنج تيم بسيار عالي اين فصل سري A خواهد بود و در برابر تيم ما چه از نظر دوندگي و چه از نظر انتقال از حمله به دفاع و از دفاع به حمله برتر بودند. بنابراين بازي برابر اين تيم فشار زيادي را به تيم ما تحميل كرد. در حالي كه ايران مي‌توانست در برابر تيم‌هاي ديگري مانند پارما، لاتزيو و يا تورينو كه آنقدرها هم قوي نبودند، ولي تيم‌هاي باتجربه‌اي بودند، به ميدان برود و فشار كمتري را نيز تحمل كند.
وي افزود: دفاع قدرتمند تيم رم اجازه‌ي فعاليت را از بازيكنان تيم ايران سلب كرد و علي كريمي نيز از دقيقه‌ي 15 به بعد رو به تحليل رفت. بازي تيم ايران برابر رم نشان داد، فاصله‌ي فوتبال اروپا با آسيا بسيار زياد است و اگر تيمي مانند يونان مي‌تواند به مقام قهرماني اروپا دست پيدا كند، به دليل بازيكنان خوب اين تيم است كه در تيم‌هاي بزرگ اروپايي بازي مي‌كنند. مانند دفاع وسط تيم رم كه دفاع تيم ملي يونان نيز هست.
محصص افزود: ما نمي‌توانيم اين انتظار را از تيم كشورمان داشته باشيم تا در برابر تيم‌هاي بزرگ اروپايي بهتر از اين نتيجه گيرد. زيرا بازيكنان اروپايي از تكنيك و آمادگي جسماني بالايي برخوردارند و حركات انفجاري را از ما بيشتر انجام مي‌دهند.
وي در ادامه به مشكلات حاشيه‌اي تيم ملي اشاره كرد و گفت: با توجه به دعوت شدن خداداد عزيزي و هاشميان تا اندازه‌اي بار اين مشكلات حاشيه‌اي از روي دوش تيم ملي برداشته شد.
محصص افزود: عزيزي و هاشميان تا اندازه‌اي ضعف‌هاي تكنيكي را كه با توجه به نبودن بازيكني مانند مهدوي‌كيا در تيم ملي ايجاد شده بود، را برطرف خواهند كرد.
وي ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترين مساله براي تيم ما زمان باقي مانده است و بازيكناني كه تازه دعوت شده‌اند، بايد هر چه سريع‌تر در تمرينات حاضر شوند تا در تركيب تيم هماهنگ شوند و بين عزيزي و هاشميان وضعيت هاشميان مشكل‌تر است، زيرا وي چندين سال از فوتبال ايران دور بوده است.
كارشناس فوتبال با اشاره به اين كه تيم ايران برابر اردن فقط به برد نياز دارد افزود: زمان زيادي تا 18 شهريور نداريم و در اين ميان مساله‌ي مهم براي ما خط حمله است. زيرا حمله براي تيم ما ارجحيت دارد.
وي تصريح كرد: در جام ملت‌هاي آسيا از بازيكناني مثل ستار زارع و بداوي استفاده كرديم كه آنها بازيكنان خوبي هستند. ولي مي‌توان از بازيكنان جديدي همچون معدنچي و نوازي در برابر اردن استفاده كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محصص در خصوص تيم اردن، گفت: ما بايد بازي‌هاي اين تيم را در جام ملت‌هاي آسيا در چين تحليل كنيم و همچنين فيلم آخرين بازي تداركاتي اين تيم را مورد بررسي قرار دهيم و اطلاعات دقيقي از آخرين وضعيت اين تيم به دست آوريم.
وي نقاط ضعف اردن را در حملاتي كه از ميانه‌ي ميدان صورت مي‌گيرد و توپ‌هاي ارسالي از جناحين دانست و افزود: اگر ما بر روي اين مسايل كار كنيم، شانس خوبي براي پيروزي خواهيم داشت.
كارشناس فوتبال در ادامه به نقاط ضعف تيم ملي كشورمان اشاره كرد و گفت: ضعف ايران در ضربات ايستگاهي همچنان ادامه دارد. در جام ملت‌هاي آسيا و بازي با رم اين مشكل را به خوبي مشاهده كرديم و اميدوارم مربيان در اين مدت كوتاه باقيمانده به فكر حل اين مشكل باشد.
وي در خصوص استفاده‌ي مشترك از علي دايي و وحيد هاشميان در تركيب تيم ملي خاطر نشان كرد: هاشميان از سرعت بيشتري نسبت به دايي برخوردار است و در تيم ملي مي‌توان از دايي به عنوان مهاجم نوك و از هاشميان به عنوان مهاجم كاذب و سرعتي استفاده كرد.
محصص در پايان تاكيد كرد: تمرينات در تهران نقش اساسي را در هماهنگي تيم و برطرف كردن نقاط تاريك بر عهده خواهد داشت و اين تمرينات كليد اصلي نتيجه‌گيري را در اردن دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11493

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرتضي محصص، كارشناس فوتبال: ديدار با رم منطقي نبود، عزيزي و هاشميان ضعف‌هاي تكنيكي تيم ملي را برطرف مي‌كنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016