"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ناصر تقوايي، فمينيسم در فوتبال و عادل فردوسي پور: هفته فيلم و فوتبال در خانه هنرمندان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
هفته فيلم فوتبال از روز يكشنبه هشتم شهريورماه با نمايش فيلمهاي مستند خارجي در زمينه فوتبال و برگزاري جلسات سخنراني‌آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، فيلم افتتاحيه اين هفته فيلم را “مارادونا“ به مدت 74 دقيقه تشكيل مي‌داد و قرار بود كه پس از نمايش اين فيلم ناصر تقوايي به ايراد سخنراني بپردازد كه به دليل مشغله تقوايي براي ساخت فيلمي درباره تعزيه، او از سخنراني در زمينه فوتبال بازماند.
پس از آن فيلم تاريخچه ليگ قهرمانان يوفا به نمايش درآمد. در روز دوشنبه فيلمهاي مستندي درباره “پله“ و “فيگو“ به نمايش درآمد و شادمهر راستين درباره فمينيسم در فوتبال به ايراد سخنراني پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گلهاي لاجوردي نيز مستند صد و يك دقيقه‌اي است كه در عصر روز دوشنبه به نمايش درامد. اما در روز سه‌شنبه و از ساعت 16 مستندي با عنوان “جهان پر رمز و راز فوتبال” به مدت 24 دقيقه به نمايش در مي‌آيد و پس از آن مستند 56 دقيقه‌اي “باجو“ به نمايش گذاشته خواهد شد.
در اين روز برنامه بررسي برنامه نود با حضور مجيد اسلامي و عادل فردوسي پور برگزار مي‌شود و پس ازآن فيلم مستندي درباره “پلاتيني“ به نمايش در مي‌آيد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11449

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر تقوايي، فمينيسم در فوتبال و عادل فردوسي پور: هفته فيلم و فوتبال در خانه هنرمندان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016