"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسین کعبی: برای گرفتن انتقام دو شکست به اردن می رویم، مهر

ما دو بار از اردن شکست خورده ایم و بنابراین به قصد تلافی این شکست ها به این کشور می رویم.
ملی پوش فولاد در گفت و گو با خبرنگار "مهر" ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: البته بازی مقابل اردن خیلی سخت است چراکه این تیم پیشرفت فراوانی کرده و دیدید که در جام ملت های آسیا هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. البته ما در این بازی مهدی مهدوی کیا را در اختیار نداریم که این یک مشکل بسیار بزرگ است. من خودم به بازی مهدوی کیا خیلی عادت کرده ام و غیبت او برایم سخت است. با این حال ما در بازی مقابل اردن چاره ای جز پیروزی نداریم و با توکل به خدا این تیم را شکست می دهیم.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کعبی که در حال حاضر به دعوت از سازمان بهزیستی مشهد در این شهر به سر می برد افزود: من در مدت حضورم در مشهد از سازمان بهزیستی و بچه های معلول دیدن کرده ام و هر کمکی از دستم بربیاید از آنها دریغ نمی کنم.امیدوارم از این پس نیز به این قشر از هموطنان عزیزمان توجه بیشتری بشود تا کمتر شاهد وجود چنین مشکلاتی در جامعه باشیم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11061

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسین کعبی: برای گرفتن انتقام دو شکست به اردن می رویم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016