"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال: احتمال ماندنم در ایران درحد صفر است، مهر

سرمربی تیم ملی ایرانی در مورد تمدید قرار دادش با فدراسیون فوتبال تاکید کرد : هنوز در این مورد تصمیم خاصی نگرفته ام ولی آنچه مشخص است احتمال ماندم در ایران در حد صفر است .
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب به خبرنگار"مهر" افزود : من تا دهم مهرماه با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم و پس از بازی با اردن در این زمینه تصمیم گیری خواهم کرد ولی تصور نمی کنم با شرایطی که وجود دارد بتوانم به همکاری ام با فدراسیون فوتبال ادامه دهم .
برانکو درباره ارزیابی خود از سیزدهمین دوره مسابقات جام ملتهای آسیا اظهار داشت : علیرغم دشواری هایی که در این مسابقات با آن روبرو شدیم ولی اعتقاد دارم به سادگی می توانستیم در این دوره به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم . آنچه در این مسابقات اهمیت داشت این بود که این تیم می تواند در آینده به فوتبال ایران خدمت کند چرا که درهر مسابقه 6،7 بازیکن امید در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشتند و این یک دستاورد ارزشمند برای فوتبال ایران است .
سرمربی تیم ملی تصریح کرد : ما دربزرگترین نمایش فوتبال آسیا بدون باخت سوم شدیم و در طول 18 روز 6 مسابقه سنگین و با کیفیت بسیارعالی را برگزار کردیم که فوتبال ایران می تواند با ادامه همین روند رو به رشد درجام جهانی حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درمورد ملاقات امروزخود با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت : بر خلاف آنکه گفته شد آقای دادکان من را نپذیرفتند ولی امروز با ایشان دیدار کردم و برای ملاقات با رئیس فدراسیون بیشتر از5 دقیقه هم منتظر نماندم .
برانکو افزود : ملاقات ما بیش ازچند دقیقه طول نکشید و بیشتر به رفع و رجوع کارهای اداری اختصاص داشت و اینکه گفته شد رئیس فدراسیون از ملاقات من امتناع کرده به هیچ وجه صحت ندارد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10796

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال: احتمال ماندنم در ایران درحد صفر است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016