"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تركيب تيم ملي فوتبال ايران برابر بحرين مشخص شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
تركيب تيم ملي فوتبال كشورمان در مقابل بحرين مشخص شد.
حسين فركي در اين خصوص به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در حال حاضر، سه مدافع در مركز خط دفاع در اختيار داريم. به اين ترتيب از يحيي گل محمدي، جلال كاملي مفرد و رحمان رضايي در اين خط استفاده خواهند شد. ضمن اين كه رضايي با آسيب ديدگي خفيف از ناحيه‌ي مچ پا روبرو است، ولي در بازي حضور دارد.
مربي تيم ملي فوتبال اضافه كرد: با توجه به محروميت علوي، تقي‌پور و نصرتي، عملا در پست دفاع وسط يار ديگري در اختيار نداريم. ولي، در دفاع راست از حسين كعبي استفاده خواهيم كرد و در دفاع چپ با توجه به محروميت زارع از بداوي يا اميرآبادي سود خواهيم برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به حضور نكونام، كريمي، مهدوي‌كيا در خط مياني و علي دايي در خط حمله، تصريح كرد: از بين رضا عنايتي و ايمان مبعلي يكي از آنها را انتخاب خواهيم كرد و در تركيب ثابت قرار مي‌دهيم.
گفتني است، همانند ساير ديدارهاي گذشته ابراهيم ميرزاپور نيز در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10718

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تركيب تيم ملي فوتبال ايران برابر بحرين مشخص شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016