"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تازه‌ترين رده‌بندي فيفا: ايران با سه پله سقوط در رده‌ 24 جهان و سوم آسيا ايستاد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در تازه‌ترين رده‌بندي اعلام شده از سوي فيفا، تيم ملي فوتبال كشورمان با نزول سه پله‌اي در مقايسه با ماه گذشته در رده‌ي 24 جهان و سوم آسيا ايستاد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين رده‌بندي تيم ملي ايران موفق به كسب 680 امتياز شده است كه در مقابل، تيم ملي فوتبال ژاپن با 685 امتياز و صعود چهار پله‌اي در رده‌ي بيستم جهان و اول آسيا قرار گرفت. پس از آن كره‌ي جنوبي با 684 امتياز و نزول دو پله‌اي در رده‌ي بيست‌و‌دوم جهان و دوم آسيا قرار گرفته است.
ساير تيم‌هاي آسيايي نيز به استثناي عربستان، با صعود در جايگاه ماه گذشته‌ي خود روبرو بوده‌اند. به شكلي كه عربستان سعودي، هم اكنون در رده‌ي 26 جهان، اردن با سه پله صعود در رده‌ي سي و هفتم و عراق به شكلي مشابه در رده‌ي چهلم و بحرين در مكان 45 جهان ايستاده است. عمان نيز در مقايسه با رتبه‌ي 58 ماه قبل، هم اكنون در رده‌ي 50 قرار گرفته است.
از نكات قابل توجه در اين رده‌بندي، صعود 13 پله‌اي چين است كه هم اكنون اين تيم در رده‌ي 51 و به همراه ازبكستان كه اين تيم نيز 29 رده رشد يافته است، جاي گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما تيم‌هاي اول تا سوم اين ماه نيز كماكان برزيل، فرانسه و اسپانيا هستند و تيم‌هاي آرژانتين، جمهوري چك، هلند، انگلستان، مكزيك، ايتاليا، ‌تركيه و آمريكا در رده‌هاي بعد قرار دارند.
گفتني است، طبق اعلام فدراسيون جهاني فوتبال، نتايج كسب شده در جام ملت‌هاي آسيا مهم‌ترين فاكتور رده‌بندي تيم‌هاي آسيايي بوده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10683

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تازه‌ترين رده‌بندي فيفا: ايران با سه پله سقوط در رده‌ 24 جهان و سوم آسيا ايستاد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016