"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو در گفت و گو با ايپنا: اخراج زارع وضعيت ما را خراب كرد، كريمي نخواست پنالتي بزند

"دايي بهترين بازيكن من است"

برانكو ايوانكويچ سرمربي تيم ملي پس از شكست تيم ملي در ضربات پنالتي در برابر تيم ملي چين در گفت و گو با خبرنگار اعزامي ايپنا به مسابقات جام ملت هاي آسيا از عدم راه يابي تيم ملي به ديدار فينال اين مسابقات اظهار تاسف كرد.
برانكو در گفت و گو با خبرنگار ايپنا گفت : من از اين نتيجه اندوهگين هستم اما به خاطر تلاش خوب بازيكنان تيم از آن ها تشكر مي كنم به هر حال ما نزديك شده بوديم به فينال اما آن را از دست داديم.
وي در خصوص اخراج زارع از بازي تاكيد كرد : من اين صحنه را نديدم . ما به بازيكنان خود هشدار داده بوديم كه با توجه به اينكه چيني ها ميزبان هستند مراقب رفتار خود باشند .


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افرود : زماني كه ما زارع را از دست داديم وضعيت ما به هم ريخت . برانكو در پاسخ به اين سوال كه عملكرد دايي در اين رقابت ها به چه صورت بود گفت : دايي بهترين بازيكن من است نمي دانم چرا از او اين همه انتقاد مي كنند او در اين ديدار بسيار تلاش كرد، تمام بدنش زخم شده بود، گل زد و يك رهبر خوب براي تيم ما بود .
وي در خصوص عدم زدن پنالتي توسط علي كريمي افرود : كريمي به دليل خستگي زيادي كه داشت از من خواست كه پنالتي نزند ، من هم با توجه به شرايط موجود و خستگي و عدم تمركز وي خواسته او را اجابت كردم .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10657

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو در گفت و گو با ايپنا: اخراج زارع وضعيت ما را خراب كرد، كريمي نخواست پنالتي بزند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016