"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم ملي فوتبال ايران با يك تغيير به مصاف چين مي‌رود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
تيم ملي فوتبال كشورمان روز يكشنبه ساعت 20 به وقت محلي وارد پكن شد و در هتل كونلون استقرار يافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ملي‌پوشان پس از ورود به پكن، صبح امروز را به طور كامل استراحت كردند و پس از صرف ناهار در ساعت 13 به وقت محلي، در كلاس توجيهي و آناليز مسابقه با كره حضور يافتند كه نكات لازم از سوي برانكو ايوانكوويچ به تمامي 21 بازيكن حاضر گوشزد ‌شد.
در ادامه و مطابق با برنامه پيش بيني شده ساعت 19 آخرين تمرين تيم ملي تا پيش از بازي با چين در محل استاديوم كارگران پكن، محل انجام مسابقه فردا، به مدت 60 دقيقه برگزار مي‌شود.
دويدن، گرم كردن، كشش، كار با توپ، حمله به دروازه حريف، فوتبال و كار به روي ضربات پنالتي در دستور كار كادر فني تيم ملي قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است تمامي 21 بازيكن از جمله ابراهيم تقي پور كه در بازي با كره جنوبي دچار مصدوميت شد در سلامتي كامل قرار دارند و تيم‌ ملي با همان سيستم 3 ـ 4 ـ 3 در حمله و 1 ـ 6 ـ 3 در دفاع به مصاف چين خواهد رفت.
لازم به ذكر است به احتمال فراوان تيم ملي تنها يك تغيير را در تركيب خود شاهد خواهد بود و به نظر مي‌رسد رحمان رضايي مجددا در جمع بازيكنان خط دفاع كشورمان قرار بگيرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10608

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال ايران با يك تغيير به مصاف چين مي‌رود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016