"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-08-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين فركي: از تيم ملي چين هيچ نگراني نداريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
حسين فركي گفت: در انتظار اين نتيجه بوديم زيرا پيش از مسابقه و هنگام ورود بازيكنان به زمين بازي يادآور شدم بايد انتقام تيم المپيك و مسابقه‌ي چهار سال گذشته را بگيريم.
مربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: در اين مسابقه تمام بازيكنان ما سنگ تمام گذاشتند. شايد تنها اشتباه ما در نحوه‌ي دريافت گل‌ها بود ولي در ساير موارد كاملا برتر بوديم و با دوندگي زياد و كار گروهي مناسب خاطره‌ي تلخ عدم راه‌يابي به المپيك و شكست مقابل كره در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در لبنان را به فراموشي سپرديم.
وي درباره‌ي بازي با چين در مرحله‌ي نيمه نهايي مسابقات گفت: چين در خانه‌ي خود بازي مي‌كند و طبيعي است كه از امتياز ميزباني به بهترين نحو ممكن استفاده خواهد كرد البته از اين بابت هيچ نگراني نداريم. بلكه تصور مي‌كنم بايد در قضاوت اين مسابقه از داوري استفاده شود كه مشكلاتي مانند آنچه كه در بازي عراق ـ چين به وجود آمد را شاهد نباشيم البته پيش بيني من اين است كه چيني‌ها در مقابل ما به لحاظ رواني دچار مشكل شوند كه مي‌تواند به سود ما باشد. ضمن اين كه تيم كره به مراتب بهتر از چين بود و اميدوار هستم اين مسابقه هم در شرايطي برابر از نظر ارايه‌ي يك بازي جوانمردانه انجام شود.
فركي درباره‌ي اتخاذ سيستم بازي در برابر چين تصريح كرد: در بحث چگونگي مهره‌چيني نيز سيستمي مورد نظر است كه بازيكنان در باشگاه‌ها دنبال مي‌كنند و شاهد بوديم وقتي گل محمدي در دفاع آخر قرار گرفت ضريب اطمينان خط دفاعي ما بيشتر شد. ما در حمله با روش 3 ـ 4 ـ 3 و در دفاع به شيوه‌ي 1 ـ 6 ـ 3 ظاهر شديم كه اين روش در دو بازي با كره و ژاپن جواب داد و در آينده هم اين سيستم را مد نظر داريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين در خصوص بخشيده شدن بداوي و رضايي و استفاده از آنها در بازي مقابل چين خاطر نشان كرد: مسلما برانكو نظر نهايي را درباره‌ي اين بازيكنان و چگونگي استفاده از آنها خواهد داد و در طول تمرينات اظهار نظر دقيق‌تري را خواهيم كرد اما در مجموع از برگشت آنها خوشحال هستيم و در صورت نياز از آنها استفاده خواهد شد. مساله‌ي مهم صلاح تيم ملي است.
فركي درباره‌ي صحبت تلفني انجام شده با مهندس مهرعليزاده رييس سازمان تربيت بدني اظهار داشت: قبل و بعد از بازي به مهندس مهرعليزاده نويد داديم كه نسبت به پيروزي در اين مسابقه اطمينان خاطر داريم و مهندس مهرعليزاده نيز پس از بازي اين پيروزي را به تمامي بازيكنان و كادر فني تبريك گفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10552

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين فركي: از تيم ملي چين هيچ نگراني نداريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016