"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

جام ملت‌هاي آسيا: ژاپن با شكست اردن به نيمه نهايي صعود كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
ژاپن يك (در ضربات پنالتي 4)
گل‌ها: سوزوكي (14)، ( در ضربات پنالتي: فوكونيشي، ناكاتا، سوزوكي و مياموتو)
اردن يك (در ضربات پنالتي 3)
گل‌ها: شلبايه (11)، (در ضربات پنالتي: ابوزما، راتب و حاتم)
تيم ملي فوتبال ژاپن با پيروزي برابر اردن به مرحله‌ي نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا راه يافت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نيمه‌ي اول اين ديدار با بازي متعادل هر دو تيم و نتيجه‌ي 1 بر 1 پايان يافت. گل اول بازي توسط شلبايه در دقيقه‌ي 11 به ثمر رسيد. اما سوزوكي سه دقيقه بعد در صحنه‌اي مشكوك به آفسايد، گل تساوي را به ثمر رساند.
اين نتيجه تا پايان وقت نود دقيقه، پابرجا ماند تا كار به وقت اضافه كشيده شود. اردني‌ها در وقت اضافه‌ي دوم يك موقعيت گلزني را توسط زبون از دست دادند تا سرنوشت تيم پيروز اين ديدار در ضربات پنالتي مشخص شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ضربات پنالتي اردني‌ها ابتدا با دو گل ابوزما و راتب پيش افتادند، اين در حالي بود كه ناكامارا و الكس، دو ضربه‌ي پنالتي ژاپني‌ها را به هدر دادند. اما اردني‌ها در آخرين ضربات پنالتي خود ناموفق عمل كردند و با از دست دادن چهار ضربه‌ي پنالتي پياپي، نتيجه را به ژاپن واگذار كردند تا در عين شايستگي از حضور در جمع چهار تيم برتر آسيا بازماند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10548

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جام ملت‌هاي آسيا: ژاپن با شكست اردن به نيمه نهايي صعود كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016