"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو: با سيستم ‌٣ ـ ‌٤ ـ ‌٣ به مصاف با ژاپن مي‌رويم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پيش از بازي با ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه با تيم قهرمان آسيا روبرو مي‌شويم و پيروزي براي ما از اين جهت مهم است كه هم تيم اول گروه مي‌شويم و هم هدف اصلي‌مان كه صعود است نيز، برآورده مي‌شود.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، برانكو ايوانكوويچ در رابطه با اظهار نظر زيكو مبني بر شكست تيم ايران اظهار كرد: طبيعي است، زماني كه صعود ژاپن قطعي شده هر اظهار نظري انجام شود. زيكو مانند هر مربي ديگري دوست دارد تيمش پيروز شود و من نيز به عنوان مربي ايران دوست دارم برنده‌ي اين ديدار باشيم.
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال كه پيش از بازي با عمان استرس بيشتري داشتيد، اما هم اكنون با اعتماد به نفس بيشتري صحبت مي‌كنيد، گفت: براي هر بازي به اندازه‌ي اهميت آن آماده مي‌شوم. من در زماني كه بازيكن و مربي بودم، از رقابت‌ با تيم‌هاي بزرگ لذت مي‌بردم و برايم فرقي نمي‌كرد برابر چه تيمي بازي مي‌كنم.
ايوانكوويچ، در خصوص تغيير سيستم ايران در بازي با ژاپن گفت: در فوتبال امروز قانوني وجود ندارد كه قابل تغيير نباشد. با سيستم 3 ـ 4 ـ 3 مي‌توانيم در حمله و دفاع موفق باشيم كه اين موفقيت به دوندگي و جنگندگي بازيكنان بستگي دارد. طبيعي است كه غيبت سه بازيكن اصلي در خط دفاعي مشكل ساز مي‌شود، اما همان طور كه به فكر دفاع هستيم، توجه داريم كه بازي خوبي به نمايش بگذاريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به اين سوال كه تغيير سيستم در فينال بازي‌هاي آسيايي بوسان برابر ژاپن كارساز بود و آيا به اين دليل سيستم بازي را تغيير داده‌ايد؟ گفت: به دليل از دست دادن سه بازيكن، طبيعي است كه سيستم را تغيير دهيم، نبود علي دايي يك فقدان بزرگ براي ما است، ضمن اين كه عنايتي هم در تمرين امروز به مشكل برخورد. اما از آنجايي كه دايي را خوب مي‌شناسم، تصور مي‌كنم بتواند خود را به بازي با ژاپن برساند.
وي در خصوص در نظر گرفتن تنبيه بيشتر براي خاطيان، گفت: محروميت‌هاي قبلي همچنان پا برجاست و بيشتر از اين بازيكنان را جريمه نخواهيم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10464

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: با سيستم ‌٣ ـ ‌٤ ـ ‌٣ به مصاف با ژاپن مي‌رويم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016