"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ژاپن با چهار گل تایلند را حذف کرد: صعود ژاپن، مهر

تیم ملی فوتبال تایلند با شکست سنگین مقابل ژاپن بعنوان دومین تیم از دور رقابت های سیزدهمین دوره جام ملت های آسیا کنار رفت .
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به چین ، در ادامه رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا و از گروه چهارم این مسابقات عصر امروز تیم فوتبال ژاپن موفق شد در دیداری یک طرفه و پرگل با نتیجه چهار بر یک تیم فوتبال تایلند را مغلوب کند و به این ترتیب با کسب 6 امیتاز از دو بازی صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی مسجل نماید .
بر اساس این گزارش در این دیدار ابتدا این تیم تایلند بود که در دقیقه 13 روی غافگیری مدافعین ژاپن توسط "سوک سوم کیت" به گل برتری رسید ولی ژاپنی ها با ارائه فوتبالی پرحوصله و منطقی لحظه به لحظه بر فشار حملات خود افزودند تا در دقیقه 22 با ضربه دقیق ناکامورا به گل تساوی بخش خود دست یابند . در ادامه علیرغم تسلط ژاپنی ها بر جریان بازی نتیجه این دیدار تغییری نکرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با شروع نیمه دوم ژاپن با در اختیار گرفتن نبض بازی حریف را در زمین خودش تحت فشار حملات همه جانبه خود قرار داد که ماحصل آن سه گل ناکازاوا ، توکونوشی و ناکامورا در دقایق 57 ، 69 و 88 بود تا به این ترتیب تیم ملی ژاپن مدافع عنوان قهرمانی پیش از انجام دیدار روز چهارشنبه خود مقابل تیم ملی کشورمان صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا را قطعی کند .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10366

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ژاپن با چهار گل تایلند را حذف کرد: صعود ژاپن، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016