"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

نشست خبري برانكو ايوانكوويچ؛ به هيچ چيز جز پيروزي فكر نمي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملت هاي آسيا
برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، پس از تمرين امروز تيم ملي در نشست مطبوعاتي به سوالات خبرنگاران داخلي و خارجي پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، سرمربي تيم ملي با اشاره به حساسيت مسابقه با عمان، گفت: اين تيم را سه سال است، زير نظر دارم و در اين مدت شاهد رشد چشمگير اين تيم بوده‌ام. ما حريف را تحت هيچ شرايطي دست كم نمي‌گيريم و با تمام قوا به مصاف آن خواهيم رفت. البته دايي و بداوي پس از بازي با تايلند با مصدوميت جزيي روبرو شدند؛ در عين حال هنوز براي اين دو پست تصميم قطعي نگرفته‌ايم.
برانكو خاطر نشان كرد: انتظار دارم، عمان در مقابل ما بازي فراتر از آنچه كه مقابل ژاپن به نمايش گذاشت، انجام دهد.
وي در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر تاكيد وي به تمرين پاس‌هاي كوتاه و عمقي، گفت: طبيعي است كه تيم‌هاي مختلف، با سبك‌هاي متفاوتي ظاهر مي‌شوند و همه‌ي پاس‌ها نمي‌تواند موفقيت‌آميز باشد. ما در خلال تمرينات خود روي همه نوع پاس تمرين كرده‌ايم، تا به طور كامل آماده باشيم. در واقع تيم ايران از بازيكناني سرعتي سود مي‌برد كه توانايي مقابله با هر تيمي را دارند.
سرمربي تيم ملي ايران همچنين با ابراز خوشحالي از خوش‌بيني خبرنگاران نسبت به قرار گرفتن ايران در صدر تيم‌هاي گروه D يادآور شد: يكي از پست‌هاي مورد ترديد من، استفاده از دو مهاجم نوك است.
وي همچنين درباره‌ي تفاوت عمان سه سال قبل كه در چارچوب جام LG با نتيجه‌ي 5 بر 2 شكست را برابر ايران پذيرفت، خاطر نشان كرد: كاملا آن مسابقه را به ياد دارم و در همان مسابقه عليرغم شكست عمان باز هم عنوان كردم كه به اين تيم احترام ويژه‌اي مي‌گذارم. البته هرگز نگفتم كه از اين تيم مي‌ترسيم، بلكه به هيچ چيز جز پيروزي فكر نمي‌كنم. عمان از سه سال قبل تا كنون تغييرات اساسي در سيستم و نوع بازيكنان خود داشته است و قابل مقايسه با گذشته نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان با اشاره به اين كه علي كريمي يكي از بازيكنان كليدي ايران محسوب مي‌شود و اين كه هيچ يك از حريفان قادر به پيش‌بيني شيوه‌ي بازي وي نيستند، تاكيد كرد: ايده‌آل اين است كه در هر مسابقه گل‌هاي زيادي به ثمر برسد تا جذابيت آن افزوده شود. البته همه چيز، هميشه يك‌ جا اتفاق نمي‌افتد.
گفتني است؛ پيش از نشست خبري برانكو ايوانكوويچ، تيم ملي فوتبال كشورمان ساعت 18 به وقت محلي تمرين 60 دقيقه‌اي خود را تا پيش از مسابقه با عمان برگزار كرد.
به گزارش ايسنا، در اين تمرين تمامي 21 بازيكن حاضر، از آمادگي كاملي برخوردار بودند كه دويدن آرام، گرم كردن، پاس كاري در عمق، شوت زدن به سمت دروازه، بازي در فضاي محدود و ... در دستور كار بازيكنان قرار گرفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10338

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشست خبري برانكو ايوانكوويچ؛ به هيچ چيز جز پيروزي فكر نمي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016