"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

امارات حذف شد ، کره امیدوار، کره جنوبي 2 – امارات 0، مهر


تیم ملی فوتبال امارات با قبول شکست 2 بر صفر مقابل تیم ملی کره جنوبی از گردونه رقابتهای جام ملتهای آسیا کنار رفت تا اولین تیم حذف شده این رقابتها لقب بگیرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به چین در دومین دیدار گروه دوم رقابتهای جام ملتهای آسیا و از ساعت 21 به وقت چین دو تیم امارات و کره جنوبی رودرروی قرار گرفتند که در پایان این دیدار تیم ملی فوتبال کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر امارات را شکست داد. دونگ گوک در دقیقه 41و جوان هوان در دقیقه 90 دو بار دروازه امارات را باز کردند تا این تیم از گردونه رقابتهای جام ملتهای آسیا حذف شود. امارات دیدارقبلی خود را 3 بر1 به کویت واگذار کرده بود. تیم ملی کره جنوبی درحالی در این دیدار به پیروزی دست یافت که از دقیقه 56 و به دنبال اخراج "جاهونگ" 10 نفره به بازی ادامه داد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درپایان روز دوم رقابتهای گروه دوم تیم های اردن و کره جنوبی با شرایطی کاملا برابر و 4 امتیاز درصدر قراردارند و تیم کویت با 3 امتیاز دررده بعدی جای دارد. در روز پایانی این گروه که روز سه شنبه هفته جاری برگزارمی شود کویت با کره جنوبی و امارات با اردن بازی خواهد کرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10332

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امارات حذف شد ، کره امیدوار، کره جنوبي 2 – امارات 0، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016