"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اظهارات مربيان تيم هاي بحرين و قطر پس از تساوي دو تيم، مهر

مربی بحرین: قطری ها با تمام توان دفاع می کردند

ما در حال حاضر پس از انجام دو بازی فقط دو امتیاز داریم و کارمان برای ادامه راه کمی سخت شده است.
به گزارش خبرنگار "مهر" سرکو جوریسیچ ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: قطری ها در این بازی با انگیزه ظاهر شدند ضمن اینکه بسیار سرسختانه بازی می کردند و از سرعت خوبی هم در طول بازی برخوردار بودند. ما از ابتدا بر بازی سیطره انداختیم و تهاجمی بازی کردیم اما آنها بخوبی دفاع می کردند و از روی ضدحمله به گل دست پیدا کردند. قطر پس از گل ، کاملا در لاک دفاعی فرو رفت و این ، کار را سخت تر از قبل کرد . با این حال فکر می کنم تیم بحرین شایسته کسب این یک امتیاز بود.
گفتنی است دیدار قطر با بحرین از گروه A رقابتهای جام ملتهای آسیا دیروز در شهر پکن برگزار شد که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربی قطر: ما با یک تیم قوی مساوی کردیم

بحرین یک تیم بسیار تکنیکی بود و از بازیکنان باهوشی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار " مهر " سعید المیسند نیز که پس از اخراج تروسیه از تیم ملی قطر در حال حاضر مربیگری این تیم را برعهده دارد ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: بازیکنان ما مقابل تیم خوبی به میدان رفتند و بازی خوبی ارائه دادند. بحرین همواره فوتبالی تهاجمی ارائه می کرده و این شاخصه فوتبال این کشور است. بازیکنان ما فاقد تجربه کافی در این دیدار بودند . ما پس از اینکه گل زدیم ، توپ و میدان را از دست دادیم و این مقابل تیمی مثل بحرین خطرناک است. من در طول بازی مدام به بازیکنانم گوشزد می کردم که نظم و انظباط تیمی را حفظ کنند و به آنها تلقین کردم که از توانایی لازم برای رویارویی با حریف برخوردارند.
المیسند در پایان در ارتباط با بازی آخر مقابل چین گفت:بازی با چین وضعیت متفاوتی دارد. ما مقابل یکی از قوی ترین تیم های آسیا به میدان می رویم و باید نشان بدهیم که می توانیم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی مقابل تیمی مثل بحرین باعث شده که ما در شرایط خوبی قرار بگیریم. تیم قطر برای بازی مقابل چین از آمادگی روحی و جسمی کافی برخوردار است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10291

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات مربيان تيم هاي بحرين و قطر پس از تساوي دو تيم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016