"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ولاپان خطاب به چینی ها: حالا شد، مهر

پس از اینکه تیم چین موفق شد اندونزی را در هم بکوبد و راه صعود به مرحله بعد را هموار سازد پیتر ولاپان به تحسین تیم چین و هواداران این کشور پرداخت.
به گزارش خبرنگار "مهر" پیتر ولاپان که چند روز قبل به خاطر عدم استقبال هواداران چینی از دیدار افتتاحیه از آنها به شدت انتقاد کرده بود پس از پیروزی قاطع چین مقابل اندونزی گفت: این نتیجه را به مردم پکن تبریک می گویم. با اینکه هوای پکن بارانی بود اما هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کردند و بهتر است بگوییم تیم چین با 12 یار که دوازدهمی، هواداران بودند موفق شد اندونزی را از پیش رو بردارد.

دبیر کل کنفدراسیون آسیا در ادامه با اشاره به اینکه از تماشای بازی چین لذت برده تصریح کرد: این همان چیزی است که ما جشنواره فوتبال می نامیم و امیدوارم هواداران چینی از ادامه مسابقات لذت ببرند. من تا بدین لحظه از بازی های جینان و چونگ کینگ لذت برده بودم اما امروز بازی پکن نیز مرا غرق در شادی کرد. امیدوارم ورزشگاه کارگران پکن از این پس هم شاهد حضور این تماشاگران باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10283

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ولاپان خطاب به چینی ها: حالا شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016