"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانكو سرمربي تيم ملي ايران: بازي به بازي بهتر مي‌شويم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
سرمربي تيم ملي ايران در كنفرانس خبري پس از مسابقه با تايلند، از بازي تيم ملي ايران برابر تايلند ابراز رضايت كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، برانكو ايوانكويچ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: اين پيروزي بسيار خوب بود، به ويژه آن كه در اولين بازي از دور مقدماتي و با توجه به اين كه كليه‌ي حريفان ايران مدعي هستند، به دست آمد.
وي افزود: در حال حاضر مسووليت مضاعفي متوجه ما است و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم. وقتي تيمي به عنوان مدعي مطرح مي‌شود، راهي به جز اين كار ندارد و مسئله‌ي مهم كسب پيروزي است، كه ما هم به اين هدف رسيديم.
برانكو در ادامه با اشاره به اين كه گل زدن به حريفان در لحظات اوليه‌ي بازي، آن هم با توجه به اين كه ديگر تيم ضعيفي وجود ندارد، كار مشكلي است، تصريح كرد: بايد با حوصله كار را دنبال كرد، چرا كه فوتبال نود دقيقه است.
وي در خصوص وضعيت روحي و جسمي بازيكنان ايران در بازي با تايلند، گفت: طبيعي بود، آب و هواي اينجا، براي ايران مناسب نباشد و در بازي اول بازيكنان زير فشار رواني قرار بگيرند، اما تيم ما از نظر بدني كاملا آماده است و اميدوارم عوامل بيروني كمترين تاثير منفي را روي آنها داشته باشد و بتواند بازي به بازي بهتر شوند.
سرمربي تيم ملي ايران افزود: در ابتداي بازي با تايلند، فشار رواني بسياري وجود داشت كه در ادامه كمتر شد؛ ضمن اين كه بايد توجه كنيم، علي دايي، مهدوي كيا و كريمي تنها بازيكناني هستند كه تجربه حضور در مسابقات بزرگي مانند جام ملتها و جام جهاني را داشته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در رابطه با نقاط ضعف بازي تيم ملي ايران برابر تايلند، خاطر نشان كرد: طبيعي است كه هر مسابقه و هر تيمي نقاط ضعف و قوت خود را دارد؛ ولي سعي مي‌كنيم تا در بازي با عمان اين موارد را برطرف كنيم، البته هيچ گاه راجع به ضعف تيم خود چيزي را مطرح نمي‌كنيم.
برانكو در ادامه با دشوار توصيف كردن گروه ايران، اظهار كرد: عمان را از سه سال قبل مي‌شناسم؛ اين تيم پيشرفت بسيار خوبي داشته است و در بوسان يك تيم جوان و خوب بود، كه البته پس از گذشت سه سال مسلما بسيار بهتر شده است. عمان بازي خوبي را برابر ژاپن انجام داد و هرگز ضعيف‌تر از ژاپن نبود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10252

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو سرمربي تيم ملي ايران: بازي به بازي بهتر مي‌شويم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016