"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پیتر ولاپان در جمع خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران به اتحاد بیشتری نیاز دارد، مهر

پیتر ولاپان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته پس از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تایلند در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به محل برگزاری رقابتهای جام ملت های آسیا درچین ، پیتر ولاپایان دبیرکل کنفدراسون فوتبال آسیاکه پس از دیدار ایران و تایلند در کنفرانس خبری حضور پیدا کرده بود در ابتدای صحبت هایش گفت : امیدوارم تابه حال از دیدن بازیهای جام ملتهای آسیا لذت برده باشید. من و بن همام بازیهای دو روز اخیر درشهر جینان و چونگ چینگ را از نزدیک تماشا کردیم و از دیدن آنها لذت بردیم.
وی افزود : دراین دوره از رقابتها چهار تیم مطرح ایران ، کره جنوبی ، عربستان و ژاپن به عنوان قدرتهای اول آسیا حضور دارند اما درکنار اینها نباید ازتیم هایی مثل بحرین ، عمان ، تایلند و حتی ترکمنستان به سادگی گذشت. آنها تیم هایی هستند که به سرعت رشد کرده اند و در این دوره از رقابتها بازیهای خوبی را به نمایش خواهند گذاشت .
دبیر کل کنفدراسیون فوبتال آسیا در مورد دیدارایران و تایلند تصریح کرد: ایران بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد که دراین دیداربا استفاده ازتکنیک بالای آنها به گل رسید و توانست این دیدار را با پیروزی پرگل به پایان برساند.
پیتر ولاپان با تمجیداز حضور تماشاگران چینی دردیدار ایران و تایلند، نشستن چهار ساعته آنها درهوای گرم و شرجی را از جان گذشتگی خواند و خاطر نشان ساخت: من هنوزهم اعتقاد دارم این دوره جام شگفتی ها خواهد بود و همانطور که قبلا نیز گفته بودم در سیزدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا شاهد رقم خوردن نتایج عجیبی خواهیم بود.
وی درجواب سوال خبرنگاری که پرسید آیا بدشانسی برخی تیم ها درکسب نتیجه روی کلیت بازیهای تاثیرمنفی نمی گذارد گفت : من با نظر شما موافق نیستم . در فوتبال یک اصل وجود دارد که همیشه تیم های قدرتمند برنده نیستند. این را در جام ملتهای اروپا هم دیدیم که چگونه تیم های بزرگ یکی یکی از گردونه رقابتها خارج شدند وتیم های گمنام در صدر قرارگرفتند. درآسیا هم این امکان وجود دارد و طی روزهای آینده می توانید شاهد به وقوع پیوستن این اتفاقات باشید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ولاپان به میزبان بعدی این رقابتها اشاره کرد و افزود: بعد ازاینکه تصمیم گرفتیم رقابتهای جام ملتهای آسیارا به علت برگزرای جام ملتهای اروپا و رقابتهای المپیک درسالهای فرد برگزار کنیم دوره بعدی جام ملتهای آسیا را در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا برگزارخواهیم کرد.
وی درجواب سوالی که علت اخراج فیلیپ تروسیه سرمربی تیم ملی قطر را خواسته بود گفت: اصولا مربیان برای موفقیت در یک تیم به زمان نیاز دارند و باید یک تیم را مثل خانه از پایه ساخت. در کوتاه مدت نمی شود یک تیم را قهرمان کرد ومن ترجیح می دهم درمورد تروسیه صحبت نکنم.
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا سپس به تیم ملی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ایران در بین 16 تیم حاضر بازیکنان بهتری دارد که خیلی از آنها تجربه بالایی از حضوردر چنین مسابقاتی دارند . البته این بازیکنان در دیدار با تایلند نشان دادند که به اتحاد بیشتری دردرون زمین نیاز دارند تا بتوانند مثل همیشه چهره واقعی ایران را به نمایش بگذارند. تیم ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد که همه آنها برای ایران بازی می کنند و نه برای خودشان.
پیترولاپان درپایان گفت : با توجه به شرایط آب وهوایی، ایران دراین دوره ازرقابتها شروع خوبی داشت و من امیدوارم که این تیم دربازیهای آینده قدرت واقعی اش را نشان دهد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیتر ولاپان در جمع خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران به اتحاد بیشتری نیاز دارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016