"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اظهارات علي دايي، کاپيتان و حسين فرکي، مربي تيم ملي فوتبال ايران درباره ديدار با تايلند، ايسنا

كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران:
با تدابير مربيان، به نتيجه‌ي مورد نظر مي‌رسيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
علي دايي در فاصله‌ي يك روز مانده تا ديدار تيم ملي فوتبال ايران با تايلند، گفت: ديدار نخست و كسب نتيجه در اين مسابقه براي ما بسيار حائز اهميت است و اميدوارم با پيروزي در اين مسابقه، بتوانيم به دور بعد و فينال مسابقات جام ملت‌هاي آسيا راه يابيم.
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، يادآور شد:« بارها برابر تايلند بازي كرده‌ام و شناخت كاملي از اين تيم دارم. اما، نكته‌ي مهم آمادگي كامل بازيكنان و قرار داشتن آنان در شرايط آرماني است.»
وي در پايان تصريح كرد:« البته در مسابقات امسال، تايلند نسبت به دوره‌هاي قبل، در شرايط مناسب‌تري قرار دارد. اما، با تدابير پيش بيني شده از سوي مربيان، نتيجه‌ي مورد نظر را كسب خواهيم كرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين فركي:
تايلند سرعتي و داراي فيزيك مناسب است
با كسب ‌٣ امتياز، شروع خوبي خواهيم داشت

مربي تيم ملي فوتبال در فاصله‌ي يك روز مانده تا آغاز نخستين رقابت تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت:« شرايط بسيار خوبي بر تيم ملي حاكم است و تمرينات مناسبي را پشت سر گذاشته‌ايم. با توجه به وضعيت آب و هوايي منطقه كه گاهي رطوبت آن كاهش و يا افزايش مي‌يابد، بازيكنان توانسته‌اند خود را با شرايط محيطي وفق دهند.اميدوارم فردا نيز شرايط جوي مانند امروز باشد و خوشبين هستم كه با كسب 3 امتياز، شروع خوبي را در جام ملت‌ها خواهيم داشت.
حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، اظهار كرد: تمامي تيم‌ها در شرايط نزديك به يكديگر هستند و ديگر نمي‌توان هيچ حريفي را دست كم گرفت. در اين ميان، مساله‌ي حائز اهميت، انگيزه‌ي بالاي تيم‌هاي گمنام‌ است كه در تمامي مسابقات خود با قدرت ظاهر مي‌شوند.»
وي تاكيد كرد:« تمامي بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران آماده هستند و هر كدام از 21 بازيكن مي‌توانند در تركيب اصلي قرار گيرند.»
فركي با اشاره به ارزيابي و تحليل ديدارهاي انجام شده در جام ملت‌هاي آسيا، خاطر نشان كرد:« فيلم بازي‌هاي امروز را مشاهده مي‌كنيم و ارزيابي و شناخت كاملي را از تمام حريفان خواهيم داشت. همچنين با ارزيابي‌هاي انجام شده، تايلند تيمي سرعتي و داراي فيزيك مناسب است، كه حملات خود را از جناح راست و با ارسال توپ‌هاي بلند طراحي مي‌كند. به طور كلي با شناختي كه از تايلند داريم، در مقابل اين تيم با مشكلي مواجه نخواهيم شد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10176

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات علي دايي، کاپيتان و حسين فرکي، مربي تيم ملي فوتبال ايران درباره ديدار با تايلند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016