"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مصاحبه مطبوعاتي محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال در ارزيابي وضعيت فعلي تيم ملي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
دكتر محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال، ساعت 11 به وقت چين در هتل محل اسكان خبرنگاران حضور يافت و به سوالات آنان پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، دكتر محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال كه در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، در ارزيابي وضعيت فعلي تيم ملي، گفت: هنگامي كه با اردن در چارچوب ديدارهاي رفت جام جهاني بازي مي‌كرديم، در كوران مسابقات جام حذفي قرار داشتيم و در نهايت ما بازي را به اردن واگذار كرديم، در حالي كه مقابل اين تيم از شانس‌هاي بيشتري برخوردار بوديم. بر اساس برنامه‌ي كادر فني و كميته‌ي فني، آنچه را كه قبلا برنامه‌ريزي كرده بوديم، ادامه داديم و با توجه به اين كه جام ملت‌ها پيش از مسابقات جام جهاني برگزار مي‌شود، سعي كرديم اردويي را در كشور آلمان برگزار كنيم، تا تيم به آمادگي لازم دست پيدا كند. در خصوص تغذيه‌ي بازيكنان نيز به دليل مشكلاتي كه در كشورهاي چين و ژاپن وجود دارد، آشپز مجربي را به خدمت گرفتيم تا بازيكنان با مشكل سوء تغذيه مواجه نشوند. همچنين «فرانك آدام» را به عنوان يك ماساژور حرفه‌اي در بوندس ليگا به جمع كادر تيم ملي اضافه كرديم تا بازيكنان در شرايط خوبي به سر ببرند. درهر حال اگر شانس بين ما و حريفان به طور مساوي تقسيم شود، بدون شك در اين مسابقات موفق خواهيم بود.
رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران ايراني حاضر در چين، در خصوص ممانعت در انجام مصاحبه با بازيكنان، اظهار كرد: ذهنيت بر اين است كه بازيكنان پس از انجام يك مصاحبه، آن را تلفني با خبرنگاران چك مي‌كنند. اما با توجه به فشردگي مسابقات و شرايط حاكم بر تيم ملي، اجازه دهيد تا پيش از اولين بازي برابر تايلند، جو آرامي بر تيم ملي حاكم باشد. ما خوشحال مي‌شويم كه شما با بازيكنان مصاحبه‌اي داشته باشيد.
رييس فدراسيون فوتبال در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با خبرنگاران حاضر در چين، گفت: ايران طي چند سال اخير موفق به كسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا نشده است كه دلايل اين موضوع نيز براي همگان مشخص است. ما تقاضاي خود را براي ميزباني رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال 2007 اعلام كرديم، اما بايد بپذيريم كه تنها استاديوم آزادي براي برگزاري اين مسابقات شرايط مناسبي دارد و بقيه‌ي استاديوم‌ها يا در سطح استانداردهاي AFC نيستند و يا اين كه آماده‌ي بهره‌برداري نمي‌باشند. در شهر چونگ چينگ تيم ما چهار جلسه‌ي تمريني در چهار استاديوم مختلف انجام داد، در صورتي كه اگر در كشور ما كمپ تيم ملي شرايط مناسبي را نداشت، حتي بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌ها را نيز نمي‌توانستيم برگزار كنيم.
دكتر دادكان در پاسخ به اين سوال كه چرا از يك روانشناس در كادر فني استفاده نشده است، گفت: كادر مربيان نيازي به حضور يك روانشناس در تيم ملي نديده‌ و اگر اعلام آمادگي مي‌كردند، ما آن فرد را مشخص مي‌كرديم.
وي در خصوص ارزيابي كادر فني از مسابقات چند روز اخير جام ملت‌ها، اظهار كرد: كادر فني و بازيكنان ما با توجه به شرايط تمريني خود سعي كردند، ارزيابي دقيقي از مسابقات داشته باشند. فوتبال ما اگر به صدر آسيا صعود كند، جاي شگفتي نيست و اين موضوع يك واقعيت است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادكان در ادامه با تشكر از حضور بيش از 30 خبرنگار در اين مسابقات، گفت: بياييد با اتحاد يكديگر تيم ملي را در راه رسيدن به قهرماني كمك كنيم. اين در حالي است كه در مسابقات جوانان آسيا ـ مالزي و مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا ـ ژاپن نيز، از خبرنگاران جوان‌تر كه همواره اخبار اين رده‌ي سني را انعكاس داد‌ه‌اند استفاده خواهيم كرد.
همايون بهزادي بازيكن اسبق تيم ملي و پرسپوليس نيز در ادامه خاطر نشان كرد: پس از مسابقات جام ملت‌ها مسابقات پيشكسوتان در رده‌ي سني 43 تا 47 سال برگزار مي‌شود. ضمن اين كه حضور پيشكسوتان بنا به دعوت فدارسيون فوتبال، باعث تقويت روحيه‌ي آنها مي‌شود. اميدوارم در مسابقات پيش رو قاطعانه پيروز شويم و به مرحله‌ي بعد صعود كنيم.
گفتني است، در ابتداي اين جلسه شهرام وزيري سرپرست تيم خبرنگاران حاضر در شهر چونگ چنگ با اشاره به شرايط مناسب خبرنگاران، الفت و هم‌فكري را نزد خبرنگاران بسيار قابل توجه دانست و به معرفي خبرنگاران حاضر در اين مسابقات پرداخت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10166

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصاحبه مطبوعاتي محمد دادكان رييس فدراسيون فوتبال در ارزيابي وضعيت فعلي تيم ملي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016