"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفتگوي برانکو با خبرنگاران و تركيب احتمالي تيم ملي ايران برابر تايلند، ايسنا

برانكو ايوانكويچ در جمع خبرنگاران داخلي و خارجي:
وارد بازي تبليغاتي نمي‌شويم
اكنون به ژاپن و عمان فكر نمي‌كنيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكويچ سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از تمرينات امروز در استاديوم المپيك شهر چونگ چينگ، در ميان خبرنگاران داخلي و خارجي حاضر در اين مسابقات، در رابطه با وضعيت و چگونگي برگزاري مسابقات جام ملت‌هاي آسيا و ديدارهاي تيم ملي ايران توضيح داد.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به چين، برانكو ايوانكويچ در ارزيابي خود از بازيهاي انجام شده و بازي تيم ايران برابر تايلند، گفت: نبايد فكر كنيد تيم‌ها در اين دوره از مسابقات ضعيف هستند، حتي در بازي عربستان مقابل تركمنستان، تيم تركمنستان نشان داد تيم ضعيفي نيست. بنابراين اگر تيمي را دست كم بگيريم، دچار مشكل مي‌شويم. ما با تجربه‌يي كه مقابل تايلند داريم، اميدواريم بازي خوب و برتري را از سوي خود نشان دهيم.
وي در پاسخ به سوال يك خبرنگار چيني در رابطه مهمترين دغدغه ايوانكويچ در آستانه ديدار با تايلند، گفت: دغدغه من نيز مانند تمام مربيان به اين امر باز مي‌گردد كه در اين برهه از زمان مصدومي نداشته باشيم و اين كه چگونه مقابل تايلند بازي برتري را ارايه كنيم. در رابطه با چگونگي بازي برابر اين تيم نيز تصميماتي اتخاذ كرده‌ايم. اگر چه اين تيم را يك بار برده‌ايم، اما نبايد آن را دست كم گرفت.
سرمربي تيم ملي در رابطه با تركيب اصلي تيم ملي گفت: تركيب اصلي تيم را شناخته‌ايم و شايد تنها تغيير جزيي در تيم داشته باشيم.
وي در ارزيابي خود براي بازي مقابل تيم‌هاي عمان و ژاپن، گفت: تمام تمركز ما روي بازي ايران و تايلند است و اصلا به عمان و ژاپن فكر نمي‌كنيم. گروه ما گروه بسيار سختي است و هيچ بازي را نمي‌توان از قبل پيش‌بيني كرد. ما خودمان را آماده مي‌كنيم تا بازي خوبي ارايه دهيم. از طرفي معتقدم كه نبايد مقابل هيچ حريفي با آمادگي نسبي حاضر شد.
برانكو ايوانكويچ، در پاسخ به سوال ديگري در رابطه با اين‌ كه سرمربي تيم ژاپن عنوان كرده بود « تيم ايران، برنده‌ي بازي ايران و ژاپن است»، گفت: البته از سرمربي ژاپن تشكر مي‌كنم. اما اين يك بازي تبليغاتي است. ژاپن تيمي نيست كه در جام ملت‌ها براي باخت آمده باشد. همه براي پيروزي آمده‌اند. بنابراين همه‌ي حريفان ما را جدي مي‌گيرند و ما نيز هيچ‌كدام از حريفان را دست‌كم نمي‌گيريم و در مقابل آنها با جديت مسابقه مي‌دهيم. هر تيمي كه بخواهد پيروز باشد، بايد زحمت زيادي بكشد و نتايجي كه ما قبلا گرفتيم، بيانگر اين مطلب است.
وي در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با گزارش امروز روزنامه‌هاي چيني، مبني بر اين ‌كه «ايران مقابل تايلند تهاجمي بازي مي‌كند و يكي از مدعيان قهرماني اين مسابقات داراي بازيكن آماده‌اي به نام علي دايي است»، گفت: حتما ژاپني‌ها و چيني‌ها قصد دارند، با عنوان كردن ايران مدعي اصلي اين جام، فشار رواني مضاعفي را بر آن وارد كنند. اما، ما با آرزوها و آمال بلندپروازانه‌اي در اين مسابقات حاضر شده‌ايم و از اين ‌كه ما را مدعي قهرماني اين جام مي‌دانند، به نحو احسن استفاده مي‌كنيم. بار ديگر تاكيد مي‌كنم هر مسابقه و حريفي سخت است. خوشبختانه بازيكنان من به اين اصل آگاه هستند. طي دو روز گذشته تيم‌هاي مدعي نتوانسته‌اند از پس حريفان برآيند. اين نشان مي‌دهد تمام حريفان با آمادگي بالايي در اين مسابقات حاضر شده‌اند.
برانكو در خصوص شرجي هوا و اين كه ممكن است، اين امر مشكلي را براي تيم ايران ايجاد كند، گفت: اين مشكل تنها براي تيم ايران نيست و من نمي‌توانم كاري در اين زمينه انجام دهم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تركيب احتمالي تيم ملي ايران برابر تايلند مشخص شد

تمرينات تيم ملي ايران پيش از برگزاري بازي ايران با تايلند در ساعت 20:30 امروز به وقت محلي در ورزشگاه المپيك شهر چونگ چينگ انجام شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيكنان تيم ملي ايران در تمرين امروز به تمرينات ايستگاهي، شوت به دروازه و يارگيري فشرده پرداختند.
ميرزاپور، نصرتي، رضايي، بداوي، كعبي، گل‌محمدي، نكونام، برهاني، مهدوي‌كيا، كريمي و دايي با كاورهاي نارنجي تمرين كردند، كه به نظر مي‌رسد، بازيكنان اصلي تيم ملي ايران در اولين ديدار نيز همين نفرات باشند.
* دكتر دادكان رييس فدراسيون فوتبال نيز با كاور سرمه‌اي همراه با تمرينات تيم ملي فوتبال ايران مشغول به شوتزني شد.
* ورزشگاهي كه قرار است، بازي ايران و تايلند در آن برگزار ‌شود، پيست كنار زمين به طور كامل آماده نيست و كارهاي تعميراتي به فاصله‌ي دو روز از بازي ايران و تايلند در حال انجام است.
* خبرنگاران ژاپني، چيني و كره‌اي تمرينات تيم ملي ايران را به دقت زير نظر دارند.
--------------------------------------------------

فردا؛ جلسه‌ي مطبوعاتي دادكان در هتل خبرنگاران

دكتر دادكان در آستانه‌ي اولين ديدار تيم ملي فوتبال كشورمان برابر تايلند با حضور در هتل محل اقامت خبرنگاران آخرين وضعيت بازيكنان را تشريح مي كند.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا به چين، دكتر دادكان رييس فدراسيون فوتبال و سرپرست تيم ملي، فردا ساعت 11 صبح به وقت چين در محل هتل خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ خواهد داد و از آخرين وضعيت بازيكنان تيم ملي و جريان مسابقات گزارشي ارايه خواهد كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10145

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوي برانکو با خبرنگاران و تركيب احتمالي تيم ملي ايران برابر تايلند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016