"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

"ما آماده ايم!"، "همه چيز عاليست": سخنان برانکو و فرکي درباره وضعيت کنوني تيم ملي فوتبال ايران، مهر

برانکو ایوانکوویچ : ما آماده ایم ، مردم ایران برای قهرمانی تیم ملی دعا کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی "مهر" به چین ازهمه مردم ایران خواست برای موفقیت و سربلندی و قهرمانی تیم ملی دعا کنند.
برانکوایوانکوویچ که پس ازتمرین عصردیروز تیم ملی فوتبال کشورمان با خبرنگار اعزامی "مهر" به چین گفت وگو می کرد ضمن عالی توصیف کردن شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیکنان ما درآمادگی کامل بسرمی برند و برای دیداربا تیم ملی فوتبال تایلند مشکلی ندارند.
برانکوادامه داد : کلیه بازیکنان درسلامت کامل بسرمی برند وهیچگونه مصدومیت جدی که باعث لطمه به تیم شود، وجود ندارد. همانطورکه قبلا نیزگفته بودیم همه تیم ها برای قهرمانی به چین آمده اند وما دربازیهای آینده هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درجواب این سوال که چرا خبرنگاران تنها اجازه حضوردر15 دقیقه آخرتمرینات تیم ملی را دارند خاطرنشان ساخت : این جزء مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیاست و من هیچ تصمیمی دراین مورد نگرفته ام و دخالتی نداشته ام. با این حال خبرنگاران ایرانی هروقت بخواهند من درخدمتشان هستم تا به سوالات آنها پاسخ بدهم.
ایوانکوویچ درخصوص ماساژورتیم هامبورگ که درکنار تیم ملی قرارگرفته است، گفت: " مایکل آدام" ماساژورباسابقه‌ یی است و به کارش کاملا اطمینان دارم. این ماساژوردررفع مصدومیت‌های جزیی وآماده ‌ترکردن ملی‌پوشان می‌تواند کمک بسیاری انجام دهد و قصد داریم با حضوراوازمصدومیت های بازیکنان جلوگیری کنیم.
برانکوشرایط تیم های ملی ایران و ژاپن را مساوی خواند و تصریح کرد: ژاپنی ها چند بازیکن کلیدی خود را به علت مصدومیت در اختیارندارند وما هم دارای چنین شرایطی هستیم و فکرمی کنم هردوتیم با دراختیارنداشتن چند بازیکن اصلی خود با شرایطی مساوی به مصاف هم می روند اما مطمئنا این تیم ما خواهد بود که پیروزمیدان خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان از همه مردم خوب و فوتبالدوستان ایرانی خواست با دعای خیرشان زمینه موفقیت و سربلندی تیم ملی را فراهم کنند تا این تیم با کسب عنوان قهرمانی رقابتهای جام ملتهای آسیا به ایران بازگردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسین فرکی: همه چیز عالیست

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط حاکم بر این تیم قبل ازآغاز رقابتهای گروه چهارم را عالی توصیف کرد.
حسین فرکی مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درگفت وگوبا خبرنگار اعزامی "مهر" به چین با ابرازرضایت از وضعیت ملی پوشان گفت : ازروزپنجشنبه تا به حال چهار جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته ایم که خوشبختانه همه بازیکنان این تمرینات را به خوبی انجام داده اند ودرآمادگی بالایی بسرمی برند.
فرکی ادامه داد : تا روزبازی با تایلند دو جلسه دیگر تمرین خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم. درتمریناتی که طی روزهای گذشته انجام داده ایم برروی نقاط ضعف و قوت تایلند کارکرده ایم و اگر مشکلی پیش نیاید با قدرت رقابتهای جام ملتهای آسیا را آغاز می کنیم.
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط حاکم براردوی تیم ملی را عالی توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه همه شرایط برای آسودگی و راحتی تیم ملی فراهم شده و بازیکنان با آرامش، تنها به تمرین ومسابقه فکرمی کنند.
حسین فرکی درپایان ازهمه مردم خوب کشورمان خواست برای موفقیت و پیروزی تیم ملی دررقابتهای جام ملتهای آسیا دعا کنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10118

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"ما آماده ايم!"، "همه چيز عاليست": سخنان برانکو و فرکي درباره وضعيت کنوني تيم ملي فوتبال ايران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016