"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آغاز جام ملت‌هاي فوتبال آسيا ـ چين، توقف ميزبان، مقابل بحرين، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جام ملتهاي آسيا
ديدار افتتاحيه سيزدهمين دوره مسابقات جام ملت‌هاي فوتبال آسيا به تساوي انجاميد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اولين ديدار مسابقات جام ملتهاي آسيا كه در ورزشگاه كارگران پكن برگزار شد، دو تيم بحرين و چين به تساوي 2 بر 2 دست يافتند.
در اين ديدار و در حالي كه تيم ملي بحرين در نيمه اول، موفق شد تا با گل دقيقه 41 «محمد هبيل»، به نتيجه يك بر صفر دست يابد، اما با آغاز نيمه‌ي دوم، اين تيم چين بود كه توانست با در اختيار گرفتن جريان بازي در دو نوبت توسط «ژي ژنگ» در دقيقه‌ي 58 از روي نقطه‌ي پنالتي و «لين جين يو» در دقيقه‌ي 66 به دو گل دست پيدا كند. اما سرانجام در دقايق پاياني و درست هنگامي كه شاگران «آري هان» مربي هلندي تيم چين، خود را براي پيروزي در اين ديدار آماده ساخته بودند، «حسين علي» در دقيقه 88 گل تساوي را براي بحرين به ثمر رساند، تا نخستين ديدار جام ملتهاي آسيا با تساوي به پايان برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است، در ديگر مسابقه‌يي كه امروز از گروه A برگزار مي‌شود، تيم‌هاي قطر و اندوزي ساعت 13:30 در مقابل يكديگر قرار مي‌گيرند. در گروه B نيز، تيم‌هاي عربستان صعودي و تركمنستان ساعت 15:15 و عراق و ازبكستان ساعت 17:45 به مصاف يكديگر خواهند رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10112

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز جام ملت‌هاي فوتبال آسيا ـ چين، توقف ميزبان، مقابل بحرين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016