"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مهاجم تایلند: ما یونان آسیا خواهیم شد، مهر

تایلنددراین دوره ازرقابت ها می تواند با شکست بزرگان فوتبال آسیا و کسب نتایج عجیب و دور ازذهن به یونان این قاره تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار"مهر" سوتی سوکسوم کیج ، مهاجم تیم ملی تایلند با بیان این مطلب تصریح کرد: بازیکنان یونان پس ازاینکه در جام ملت های اروپا به مقام قهرمانی دست پیدا کردند به قهرمانان ملی تبدیل شدند وما امیدواریم قدم درراه آنها بگذاریم.
سوکسوم کیج که درپیروزی مقابل نیوکاسل با به ثمررساندن یکی ازضربات پنالتی نقش داشت در ادامه افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما به همراه تیم های ایران ، ژاپن و عمان درگروه دشواری قرارگرفته ایم با این حال می خواهیم حادثه یونان را تکرار کنیم و بزرگان آسیا را با شکست بدرقه کنیم.
شایان ذکراست تیم فوتبال تایلند درتاریخ 20 ژوییه مصادف با 30 تیراولین بازی خود درچارچوب مسابقات جام ملت های آسیا را مقابل تیم ملی ایران برگزارمی کند.
-----------------------------------------------

سرمربی تایلند: ایران راهم مثل نیوکاسل شکست می دهیم

تیم تایلند به همراه تیم های ایران، ژاپن و عمان در گروه مرگ این رقابت ها قراردارد با این حال تایلند بهترین عملکرد خود رادراین دوره از رقابت ها به نمایش می گذارد.
به گزارش خبرنگار "مهر"چاتچای پاهولپات سرمربی تایلند ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تیم ما درگروه D با تیم های قدرتمندی همگروه شده ومن نمی توانم هیچ قولی مبنی بر موفقیت در این گروه بدهم اما نهایت تلاش خودرا به کار می گیریم تا بهترین عملکرد خود را دربزرگ ترین تورنمنت آسیا به نمایش بگذاریم.
سرمربی تایلند درارتباط با نخستین بازی تایلند مقابل ایران افزود: رویارویی با ایران مثل رویارویی با نیوکاسل است با این تفاوت که ما دراین بازی تردساک چایمان را به علت مصدومیت دربازی مقابل نیوکاسل دراختیارنداریم با این حال تمام تلاشمان این است که در این دیدارایران را هم مثل نیوکاسل شکست دهیم تا به صعود از گروه خود امیدورا باشیم.
شایان ذکراست تایلند درتاریخ 30 ژوییه (30 تیر) دراولین دیدارخود به مصاف تیم ملی ایران می رود. این دیدار راس ساعت 30/19 به وقت محلی از شبکه 7 این کشوربه صورت مستقیم پخش می شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهاجم تایلند: ما یونان آسیا خواهیم شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016