"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2004-07-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

همگام با رقابت های جام ملت های آسیا - چین: تایلند مقابل اردن متوقف شد، مهر

همگام با رقابت های جام ملت های آسیا - چین
تایلند مقابل اردن متوقف شد
تیم ملی فوتبال تایلند دردیداری تدارکاتی مقابل اردن که پنجشنبه شب درورزشگاه سوپاچالاسای بانکوک به انجام رسید، به تساوی بدون گل دست یافت .
به گزارش خبرنگار "مهر" به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم تایلند در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل عمان به تساوی بدون گل دست یافت. این تیم در اولین بازی با حساب دو بر صفر به تیم ملی بحرین باخته بود. تیم تایلند با مربیگری چاتچای پاهولپات در این بازی با سیستم 1-5-4 به میدان رفت و در نیمه دوم فرصت های بسیاری برای گلزنی به دست آورد اما توفیقی در به ثمر رساندن گل پیدا نکرد تا این بازی بدون اینکه گلی در بر داشته باشد به پایان برسد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پاهولپات در پایان این دیدار، رویارویی با اردن را یک دیدار ارزشمند برای تایلند توصیف کرد و رضایت نسبی خود را از شاگردانش اعلام داشت. تیم ملی تایلند در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات جام ملت های آسیا در تاریخ 20 ژوییه (30 تیر) در ورزشگاه چونگ کینگ به دیدار تیم ملی ایران خواهد رفت.
شایان ذکر است تیم ملی تایلند فردا در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت.
----------------------------

زیکو از تیم ملی تایلند کنارکشید

کیاتیسوک سناموآنگ به همراه دو تن دیگر از بازیکنان تیم ملی تایلند درآستانه آغاز مسابقات جام ملتهای آسیاازحضوردر تیم ملی کشورشان کناره گیری کردند.
به گزارش خبرنگار "مهر" به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، سناموآنگ ملقب به" زیکو" به همراه دوسیت چالرمان و تاوان سریپان که هر سه در لیگ فوتبال ویتنام توپ می زنند علت کناره گیری خود از تیم ملی را خستگی عنوان کرده اند. سناموآنگ در بازی مقابل کره شمالی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی که به شکست 4 بر یک این تیم انجامید ، بازوبند کاپیتانی تیم ملی تایلند را بر دست داشت. بازیکنان تایلند پس از شکست در این دیدار از سوی تاکسین شیناترا نخست وزیر تایلند به کم فروشی متهم شدند و زیکو در پاسخ به این اظهارات، او را فردی معرفی کرد که چیزی از فوتبال نمی داند.
تیم فوتبال تایلند در تاریخ 20 ژوییه(30 تیر) به مصاف ایران خواهد رفت و کناره گیری این 3 بازیکن ، کادر مربیگری تیم ملی تایلند را به وحشت انداخته است.
چاتچای که پس از شکست تایلند از کره شمالی جانشین روبرتو کارلوس کاروالهو شده است در این باره گفت: امیدوارم این سه بازیکن در تصمیم خود تجدید نظر کنند و به تیم ملی بازگردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9893

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همگام با رقابت های جام ملت های آسیا - چین: تایلند مقابل اردن متوقف شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016